Cortinarius rubellus Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Beklager, er oppført nå det er 3 stk. ikke sant, ikke 3 versjoner av deg? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hehe, her er det viktig å sjekke opp slike muligheter. :!: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 yupp, må jo det=) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 yupp, må jo det=) Forteller meg at jeg har å gjøre med en grundig sopp. Hva med å skifte navn til Skrubbsopp ... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Skrubbsopp ja, jeg kan jo fortelle deg når vi møtes åssen sopp jeg liker best men har sluttet med sånt nå........ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Skrubbsopp ja, jeg kan jo fortelle deg når vi møtes åssen sopp jeg liker best men har sluttet med sånt nå........ Fotsopp? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Flein for svarte :!: Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hvis det passer med tid og dato kommer jeg gjerne en tur:) Men jeg trenger beskyttelse av tor og kanskje pedo fra den skumle badeanden :O Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Besudlete, Pencilcases besudlete badeand. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Og hva er status her da? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Utrolig godt spørsmål, vå må få satt en dato nå...jeg vil bli viking-full snart Så folkens spytt ut datoer, og jeg mener datoer....ikke ca....."lete frem nazi-drakta og pisken" Neida, men vi trenger å finne en dag som passer for de fleste, hadde vært morro å fått til dette=) Har sykt lyst til å møte den besudla badeanden=) Endret 7. juni 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Nå lurer jeg sterkt på hvorfor du kommer med et sånt forslag når du ikke står på lista Og nei, ikke Oslo S eller området rundt der!! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Ganske enkelt fordi det er så lenge siden jeg har vært innom denne tråden at jeg var helt sikker at jeg hadde meldt meg på. Siden det er ikke tilfelle, så beklager jeg meget og trekker tilbake forslaget. I'm just a human, don't kill me. Lenke til kommentar
qui-gon Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Enda et treff,wohoo. I'm in I'm in. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Ganske enkelt fordi det er så lenge siden jeg har vært innom denne tråden at jeg var helt sikker at jeg hadde meldt meg på. Siden det er ikke tilfelle, så beklager jeg meget og trekker tilbake forslaget. I'm just a human, don't kill me. Jeg skal beklage, trodde du spøkte Så unnskyld for mitt tåplige innlegg til deg. Skriver deg med glede på lista hvis du vil være med=) Grunnen til det med Oslo S osv. er at jeg orker ikke miljøet som hopper rundt der. Vil gjerne høre andre forslag, jeg hadde tenkt å foreslå øyene=) Vi har 2 til på lista og begynner å bli noen nå.....Grunnen til jeg foreslår øyene er at der kan vi bade( for de som vil det), grille, drikke....ja, alt som sommern byr på=) Endret 8. juni 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Foreslår en gang i juli i alle fall. Evt meget sent i juni. Ja, dette ble veldig ca., jeg vet. Kanskje passe på at det ikke krasjer med fotballtreffet også, hvis noen har tenkt seg dit? Edit: Herregud som jeg skriver. >.< Endret 8. juni 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Er enig med deg i den der=) Vi må vel ta ca. før vi vet.....tror jeg :!: Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg vil være med hvis noen kan skjenke meg først Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Kan godt skjenke deg hvis du er blakk...er du under 18 og aldri drukket før....SÅ GJØR JEG DET MED GLEDE :!: Jeg tar med barbermaskin Alvorlig: Hvis du mener drikke før treffet så tror jeg de fleste her gruer seg, ihvertfall jeg gjør det=) Men det erl itt med poenget også, siden flere av oss sliter med det å treffe mennesker. Endret 10. juni 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå