lurfelus Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) whoooops! Endret 15. mai 2008 av Hoptikopter Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Dette er en finfin mulighet til å utvikle mine personlige egenskaper. Hvis treffet finner sted før 5. juli og etter 26. juli, kan jeg komme Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Dette frister veldig. Sett meg opp under "kanskje". Gjerne fint om du legger til alder i parentes bak navna. Da vet man om man kan møte noen på sin egen størrelse og. 15 eller kanskje 16 (20. juli) her da Endret 1. mai 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg og min gode venn M-Gard kommer muligens, hva hadde dere tenkt å gjøre foresten? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Det man pleier å gjøre på forumtreff antar jeg? Litt fotball, litt sosialt samkvem, litt grilling, litt alkohol muligens. Endret 1. mai 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Nei, har du skulle sett på maken eller baken!? Alkohol og veloppdragne badeender har sin sære logikk, ser u!! Hvordan i det søte får man skjenket full en slik liten dustete "ekornhjerne", ja, jeg mener slik at man ikke selv påføres ubotelig skade? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Kanskje jeg kommer i lag med mine gode venner Henzorz og M-gard EDIT: Er 14 da Endret 4. mai 2008 av Zedneek Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg tar med mine...Tor og Pedo...de driver et firma som heter TorPedo A\S. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg tar med mine...Tor og Pedo...de driver et firma som heter TorPedo A\S. er de snille? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) haha, ja...tror det, det som er rart er at hver gang jeg møter de og snakker med de....så lurer folk på hvem jeg står å prater med...Desier at de ikke ser noen Endret 4. mai 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 NINJA! Du har ninja-venner. Woooow. DET er kult det. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 haha, ja...tror det, det som er rart er at hver gang jeg møter de og snakker med de....så lurer folk på hvem jeg står å prater med...Desier at de ikke ser noen aww, fantasivenner, så søtt NINJA!Du har ninja-venner. Woooow. DET er kult det. *kremt* Små barn store gleder Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg er egentlig redd for å ta med meg noen jeg, for jeg er ikke sikker på om folka rundt meg er ekte lenger eller ei. De som faktisk er ekte er stortsett greie nok, men de som ikke eksisterer er drepen. Manifestasjoner av mine hallusinasjoner. De oppfordrer til morbide drap og blind vold hele tiden. Jeg hater de, men får de ikke bort. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Sant det er irriterende når de hele tiden skal ha deg med ut på lange raids, for å voldta og drepe flest mulig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Ha ha, Woodland Critter Christmas. Elsk <3 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 kansje jeg tar meg en tur, Må bare se om jeg kan komme meg til oslo først . Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Er bare hyggelig om vi blir noen=) Jeg setter deg på lista jeg og skriver bak "hvis han\hun kommer til oslo" Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg er ikke oppført på lista. Jeg kan godt la være å komme hvis det er sånn du vil ha det, Fluesopp. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Ahh...sorry Kibs blir ført opp nå=) Hvis det er noen andre som har sagt ja og de ikke står på lista så rop ut=) Er utrolig artig å se hvor mange som har lyst til dette Endret 9. mai 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Du har ei heller setti opp M-Gard, Zedneek og Henzorz . Meanie weanie! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå