Datasmurf Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Kan hende jeg stikker innom. Jeg håper du gjør Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Kan hvem som helst komme:)? hakke lest hele tråden men er det noen "aldersgrense"? Edit: LEIF! Hvem som helst kan komme ja, det er ikke noe eksluderende i det hele tatt så har du lyst til å dukke opp så er du hjertelig velkommen til det Det er bare å komme=) tanken bak var at mennesker som har litt problemer med å komme seg ut foreks. som meg får truffet andre. Så klart jeg har venner men ikke i den grad som er vanlig. Liker best å sitte alene, noe som ikke er bra av flere grunner. Det blir sikkert alkohol i bildet, men ikke noe rølpe-opplegg. Hovedtanken er at vi skal ha det morsomt og poke badeanden til pencil-case...mest mulig Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hovedtanken er at vi skal ha det morsomt og poke badeanden til pencil-case...mest mulig Jeg håper ikke "badeanden" er et nytt slengord jeg ikke har fått med meg. For jeg er en uskyldig liten pike. oO Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Badeanden er badeanden...ikke deg vet du eller.........hvem vet Neida, pencil-case har en badeand som har er sterkt knyttet til. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Sitter den badeanden fast på kroppen hans, eller er den ekstern? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Du og de skitne tankene dine, Nie. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Tror det er ekstern badeand ja...håper for guds skyld det er en badeand vi prater om her og ikke noe annet :!: Men kan de som skal være med slenge ut de datoene som passer best for de så vi får begynte å tenke litt. Hørt noen si at i det burde være i juli kanskje? for min sin del passer det når folka her vil. Har en eller 2 økter med tattovering igjen, men det blir før selve sommern uansett og etter det null planer som jeg vet om Begynte på minnetattoveringen til bestekompisen min i går, godt å få "han" på kroppen faktisk, savner han noe jævlig. Nei, han lever ikke, men jeg måtte bare få ropt det ut. OG for de som bor i oslo og er intrisert i tattovering så er begynner Oslo Tatto C. 3.mai Endret 24. april 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg syns ikke Nie er noe uskyldig, liten pike. Tror jeg er mer uskyldig enn henne Og ja takk til alkohol så jeg tør prate med folk Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Du og de skitne tankene dine, Nie.Jeg er en uskyldig liten pike. oO Tror det er ekstern badeand ja...håper for guds skyld det er en badeand vi prater om her og ikke noe annet :!:Jamen, daså. Jeg syns ikke Nie er noe uskyldig, liten pike.Tror jeg er mer uskyldig enn henne Og ja takk til alkohol så jeg tør prate med folk Altså. Ok. Greit. Kanskje ikke SÅ uskyldig, jeg har litt koffert tankegang til tider, men jeg vil ha meg frabedt at du er mer uskyldig enn meg. xD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Pfft. Klart jeg er. Jeg er en uskyldig, liten pike. Du derimot ... Du er jo mann. Det sier du jo heletiden. Juksemaker pipelort. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Slapp av nå, mine barn Er dere begge jenter eller er en av dere gutt......blir forvirra her Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Smurfepus er gutt. Nie er jente, men sier hun er mann. De er så søte, atte. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Takker Kibs=) Håper du kommer ihvertfall Kom med tiden dere kan nå folkens så vi får gjennomført dette. Skal bli en dag dere ikke glemmer...muhahahaha Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Så sant det er en gang på sommeren mens jeg befinner meg i Oslo skal jeg nok greie å presse det inn i den "kjempefulle" timeplanen. Endret 24. april 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 vi er jo ikke så syke da, vi er faktisk "normale" mennesker så vær snill :!: :!: :!: Mhm, du har rett Men fint om de som har eventuelle fordommer e.l. mot folk med avvik fra samfunnet sin standard lar disse ligge pent hjemme For min del: pick a date mellom 31. mai og 21. juli så er jeg rimelig fornøyd Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Frognerparken og grille annyone? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg er i alle fall gutt utenpå Nei, så vidt jeg vet er jeg 100% streit gutt, så lenge jeg er edru. Hva som forandres etter et (større / mindre) alkoholinntak, lar jeg forbli usagt. Kan jo ikke ødelegge all moroa heller ^^ Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 ER jeg velkommen ? og hvor skjer detta ? jeg fåreslår midtland eller i haugesund Kansje sørlandet hvor alle oss apekatter bor ved Dyreparken ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Du ER velkommen=) prøver å få det til i oslo, i juni\juli. Rettere sagt i et hus hos en her inne Endret 25. april 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Har man funnet ut hva som skal gjøres på denne helgen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå