Myst Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 For det første, hvorfor er denne postet i Helse delen? Er jo sosial sammenkomst dette. For det andre så virker dette veldig koslig, kunne tenkt meg å ha vært med men skal på ferie i midten av juli, så hvis det ikke blir før har jeg null sjangs. Kommer det avstemning om datoen etterhvert eller? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Beklager at jeg har postet feil Jeg håper vi kan få det til slik at flest mulig kan bli med, så jeg ser ikke bort i fra at det kan bli en slags avstemning etterhvert så vi kan se åssen det ligger an=) Hyggelig av du viser intresse Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg kan stille opp som Medic. (Hvis og dersom det passer med interrail-turen min.) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Som Medic ja...dødsbra:D Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Jeg vil gjerne vite om folk fremdeles er gira på dette og om vi skal ta imot det forslaget å være i huset til Tmz som foreslo det( som jeg setter stor pris på at han gjør)? Og hva mener dere om det=) Og dato burde vi vel tenke ut også snart så vi kan planlegge deretter. Endret 22. april 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Alltid like giret, håper det blir noe av det og at jeg klarer å overvinne folkefrykten og møte opp. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg vil gjerne vite om folk fremdeles er gira på dette og om vi skal ta imot det forslaget å være i huset til Tmz som foreslo det( som jeg setter stor pris på at han gjør)?Og hva mener dere om det=) Og dato burde vi vel tenke ut også snart så vi kan planlegge deretter. I'll be there så lenge det ikke skjer på eksamensdato Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Denne må strengt talt flyttes til Sosialt. Beklager for det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg møter opp hvorsomhelst, om så død eller levende ... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Kan hende jeg stikker innom. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg møter opp hvorsomhelst, om så død eller levende ... ... alt etter som din noe besudlete badeand får seg noe muskelavslappende ? Hvor langt på kanten snakker vi? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hva sa? Kanter taes ikke nevneverdig hensyn til. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 "ler så jeg griner" badeand borte vekk på muskelavslappende ja....kvakkgakk Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Så Tourettes, Schizofreni og CP-troll møtes med åpne hender? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 (endret) vi er jo ikke så syke da, vi er faktisk "normale" mennesker så vær snill :!: :!: :!: Endret 23. april 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Var ikke slikt ment, skylder på at jeg er overtrøtt og avataren til Pencilcase. Kommer sikkert til å joine slike tiltak som dette, om jeg snart finner meg noen studier... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg tror det ville blitt langt mer interessant for flere av brukerene her om Fluesopp kunne være så vennlig å forklare hva "utvidning av ører og lignende" (fra profilen hans) innebærer? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 ører og lignende ja.....nese, leppe, mellom låra:P, kinn............... Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Kan hvem som helst komme:)? hakke lest hele tråden men er det noen "aldersgrense"? Edit: LEIF! Endret 24. april 2008 av EvenEleven Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hvem som helst kan komme ja, det er ikke noe eksluderende i det hele tatt så har du lyst til å dukke opp så er du hjertelig velkommen til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå