Cortinarius rubellus Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 veldig bra sagt jeg er enig at vi skal ta den fullt ut, men jeg tenker på alle.....har ikke lyst til å skremme vekk folk. Men hadde vært sykt kult på dra på konsert med den gjengen her. det må jeg innrømme. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hei, nå kreves det at vi er elegant usosiale! Vi er tross alt på kanten, og kommer fra den kanten. Hvor blir det av den trygge følelsen av at man er på trynet? Går faen ikke an å love en suksess uten at man har tragedien i "baklomma" Derfor sier jeg: La oss gå til helvete for full musikk! Du er bare bekymringsfull Jeg kan sikkert komme Jeg er ikke så på kanten, men har lyst å bli mer sosial Noen som har fryktelig kameraskrekk forresten? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Noen som har fryktelig kameraskrekk forresten? Neida... ikke noe problem. I hvertfall så lenge jeg får være bak kamera så lenge jeg er edru. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg ser for meg en satans morsom kveld med folk som tar seg selv på alvor. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Noen som har fryktelig kameraskrekk forresten? Neida... ikke noe problem. I hvertfall så lenge jeg får være bak kamera så lenge jeg er edru. Du, fy Jeg som er fotografen ps! jeg drikker ikke og vil neppe ende full, så ikke prøv dere hehe Jeg ser for meg en satans morsom kveld med folk som tar seg selv på alvor. Jeg er litt nyskjerrig på hvordan dette skal funke for min del, jeg skal i teorien være veldig sjenert og snakke lite ettersom selvtilliten er lav, men den later ikke til å fungere slik i praksis. ps! Juni eller inntil midten av Juli passer best for meg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Jeg elsker å bli tatt bilde av NAKEN:P Er enig i Juni eller inntil midten av Juli Christian86: you are on the hitlist Endret 9. april 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg er veldig sjenert og snakker helst lite og har lav selvtillit. Helt frem til jeg får alkohol i meg, da er jeg sladrekjerring deluxe (vel, preiker som ei i alle fall). Derfor drikker jeg hver dag, for å klare å snakke med folk, gå på skolen, spørre læreren spørsmål osv. Yay for den. Kanskje like greit at jeg ikke har lov til å kjøre opp for bil. Og ellers er det stor sannsynlighet for at jeg har med kamera og knipser bilder også. Jeg har 4-5 år på baken som festfotograf ^^ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Blir så ufattelig glad når jeg ser folket her blir mer og mer gira på dette. Og er veldig glad for at jeg ser at dere er intrisert:) Endret 9. april 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det er en grunn til at etanol blir kalt for sosial glidemiddel, Datasmurf. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Kommer så sykt an på dagsformen om jeg er snakkesalig og hyggelig. Misforstå meg rett, men har fare for å snakke før jeg tenker. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Vi er den vi er...vær stolt over det. Til og med diagnoser kan være sjarmerende:D Ja, er litt positiv nå ,men man er den man er uansett:D Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Vi er den vi er...vær stolt over det. Til og med diagnoser kan være sjarmerende:DJa, er litt positiv nå ,men man er den man er uansett:D Joda, kan ikke skryte av noen diagnose nå, har ikke fått kommet meg til legen, kommer ikke over tanken om at leger er idioter som hører på kun fordi de får betalt for det (samme med psykologer), og jeg vet hva de vil si uansett og det er kun meg som kan fikse det blablabla, prøver og prøver. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Kommer så sykt an på dagsformen om jeg er snakkesalig og hyggelig. Misforstå meg rett, men har fare for å snakke før jeg tenker. Jeg er en forholdvis gammel nisse og de fleste jeg kommer borti oppfører seg som uoppdragne reinsdyr, og det gjør de fremdeles. Kunsten er å ikke føle at man må noenting som helst, annet enn det som gavner seg selv. Allting starter med det stygge trynet du ser i speilet ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Vi er den vi er...vær stolt over det. Til og med diagnoser kan være sjarmerende:DJa, er litt positiv nå ,men man er den man er uansett:D Joda, kan ikke skryte av noen diagnose nå, har ikke fått kommet meg til legen, kommer ikke over tanken om at leger er idioter som hører på kun fordi de får betalt for det (samme med psykologer), og jeg vet hva de vil si uansett og det er kun meg som kan fikse det blablabla, prøver og prøver. Du som meg kompis. Noe som er litt kjedelig, siden jeg forteller foreldra mine det hele tiden og foreldra mine er leger (og store deler av slekta på farssida er det også) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg elsker å bli tatt bilde av NAKEN:P Er enig i Juni eller inntil midten av Juli Christian86: you are on the hitlist Hitlist? gah, jeg må lære meg å ti stille ass Hva angår diagnose så vet jeg faktisk ikke, den er under uredning nå. BUP gjorde ikke jobben skikkelig ser det ut til, og nå ser det ikke pent ut, men sukk, jeg vil ha master i økonomi og fin jobb, så dette stopper ikke meg Jeg har overlevd til nå, så får ta en dag av gangen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Ikkeno problemer med blodprøver der i gården ... Edit: Jeg kan bli så sint at jeg kan kaste hatten i gulvet! Endret 9. april 2008 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Siden mange av dere sikkert er sjenerte kan det være like greit å dra inn litt alkohol inn i bilde Jeg bor i oslo området og kan ha åpent hus i sommerferien, (må bare passe på at foreldrene mine er bortreist). Regler 1: Ikke røyking inne(Brent meg på den før) 2: Ikke stjel 3: Ta med egne drikkevarer Om jeg skal dra med mine venner eller ikke er opp til dere, men de er ikke på kanten ihvertfall tror jeg. Huff jeg har lite å gjøre.... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Er jo meget snilt av deg syns jeg=) Og de reglene du sier der er ihvertfall opplagt for meg, den 1 varierer fra hjem til hjem....men ikke noe problem for meg å krype ut :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ha ha, nei, ikke meg heller. Men det hadde jo vært flott Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Mye inspirerende og joviale mennesker her hvert fall, det kan ingen si noe imot :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå