Gå til innhold

Sommertreff for oss på "kanten"=)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Høres ut som et koselig forumtreff, egentlig. =)

Jeg kunne godt tenkt meg å stikke innom, men så hører jeg hjemme i Bergen da, så jeg vet ikke. Men kan jeg, så joiner jeg. Jeg kan alltids melde meg på som "usikker"?

Du får ikke være med :) .

Jeg, kanskje, om jeg tør :wee: .

Lenke til kommentar
Jamen... Jamen... Jeg vil jo. :cry:

Jeg lover å ikke bite, sparke, slå eller lugge?

Ok da. Men ingen vold!

Men hvorfor må vi gjøre noe spektabulært? Sett at noen av oss hater å drite oss ut blandt folk man kjenner. Tenk hvor mye verre det blir med "fremmede".

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Chokke, slik kan man se på det. Men vi hater kanskje å drite oss ut i det hele tatt, men om vi møtes som dette så vet vi i alle fall at alle misliker å drite seg ut. Litt i samme båt, kinda.

Joda, men alle har forskjellige terskler, og om noen gjør noe ekstraordinært så blir det fort ubehagelig press på andre. Det er bare mine tanker om det, såklart finnes det mellomløsninger.

Lenke til kommentar

Er det noen grøntarealer ved Akerselva?

Hvis ja, så kan vi leve ut sommerdrømmen min (som jeg lever ut i en eller annen grad hver sommer uansett).

Ligge ved et tre på en gressvoll ved ei elv, la humla suse, piknikpledd, glasscola, engangsgrill, pylser, øl, tilbehør og en CD-spiller med deLillos :love:

Lenke til kommentar

Så må man også huske at ikke alle sliter med det samme. Enkelte driter seg automatisk ut enten de gjør det med vilje eller ikke. De har kanskje ikke problemer med det, men de kan få alvooorlige problemer om man går ut på en brygge, fx. Vi er ikke like, men vi vet hva de vil si å slite med noe, liksom.

Lenke til kommentar

Mitt innspill på dette blir: vi som skal gjøre dette finner noe som alle vil gjøre uten spess. ubehag...med det mener jeg at vi gjør ikke det verre enn det behøver.

For min sin del så er det viktigste å få treffe dere=)

Er det noen grøntarealer ved Akerselva?

Hvis ja, så kan vi leve ut sommerdrømmen min (som jeg lever ut i en eller annen grad hver sommer uansett).

Ligge ved et tre på en gressvoll ved ei elv, la humla suse, piknikpledd, glasscola, engangsgrill, pylser, øl, tilbehør og en CD-spiller med deLillos :love:

Yupp, skal nok finne noen pene parker som vi kunne vært for oss selv og det du sier der høres fint det også=)

Chocce: Skal du på den glatte fine lista våres? hæ...hæ

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hei, nå kreves det at vi er elegant usosiale! Vi er tross alt på kanten, og kommer fra den kanten. Hvor blir det av den trygge følelsen av at man er på trynet? Går faen ikke an å love en suksess uten at man  har tragedien i "baklomma"

Derfor sier jeg: La oss gå til helvete for full musikk! :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...