Cortinarius rubellus Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 har sendt mail om å sette opp vote...har ikke hørt noe ennå=( Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Etter hva jeg har skjønt, torsdag, 3. Juli klokka Rundt 1400 på vippetangen? Begynner å haste, er tross alt bare 3 dager til, og noen av oss misliker hastige beslutninger sterkt. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Etter hva jeg har skjønt, torsdag, 3. Juli klokka Rundt 1400 på vippetangen?Begynner å haste, er tross alt bare 3 dager til, og noen av oss misliker hastige beslutninger sterkt. Fototreff da. Hvorfr ikke fredagen? Da slutter i tillegg de fleste tidligere på jobb. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Chokke: Er helt enig med deg, jeg er en av de som hater haste-greier og hvis det er flertall for den 3 som jeg foreslo så er jegm ed for å gjennomføre....men fikk følelse av at det ikke passet for folk og spurte om vote. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Fototreff da. Hvorfr ikke fredagen? Da slutter i tillegg de fleste tidligere på jobb. Egentlig ingen grunn, føler bare torsdagen er bedre for meg. Chokke: Er helt enig med deg, jeg er en av de som hater haste-greier og hvis det er flertall for den 3 som jeg foreslo så er jegm ed for å gjennomføre....men fikk følelse av at det ikke passet for folk og spurte om vote. Du er trådstarter, det er opp til deg . For å si det sånn, nå har jeg mentalt forberedt meg på torsdag denne uka og det skal være en "lett" aktivitet, så om det blir drastisk forandra så tør jeg ikke (snakker ikke om en datoendring fra 3. til 4. her, men mer generell handlingsmønster fra min side). Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Det er fortsatt satt fototreff i oslo den dagen, det synes jeg er gyldig nokk grunn. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 hele uka ledig, pm meg med hva det blir til Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Gikk jo glipp av forrgie treff. Hva slags aldersgruppe er det snakk om her? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 70+ Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor IQ, that is.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Gikk jo glipp av forrgie treff. Hva slags aldersgruppe er det snakk om her? de fleste e rnok i alderen 15-19. dethar iallefall vært slik på de 4 treffene jeg har vært på. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Her er det litt eldre enn det=) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Bare nevne at jeg synes det er fint om det ikke blir et super"vanlig" forumtreff. I alle fall håper ikke jeg det, men det er jo bare min mening. Om alle de faste som er på alle forumtreffa ellers kommer og kjenner hverandre og sånn. Satt litt på spissen, men håper jeg får fram poenget. Sier ikke at det skjer eller noe, men... Skal ikke blande meg inn, egentlig. Bare nevner det fordi jeg har tenkt på det. Og det var ikke rettet mot noen spesielle. ^^ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Min hensikt med dette er de som sliter med å treffe nye folk, ikke hypersosiale som har vært på alle "forum-treff" siden hw.no startet. Ikke noe vondt om dere=) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 I don't know. Jeg ble invitert på grilling hos en venn av en venn av meg (som jeg forøvrig har møtt et par ganger før og sånn) på fredagen. Ikke hver dag man har to valg i mine sko, ikke hver dag man har en happening heller. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg må melde pass, skal jobbe. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Er bare torsdag som er åpen for meg, men med mindre jeg vet noe i morgen tidlig så baserer jeg meg på at det ikke gikk. Vi får eventuelt sette opp en vote og ta det til august i en helg. (next best thing) Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg er med hvis datoen passer Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Ble det noe av dette treffet eller dabbet det helt ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå