Gå til innhold

Sommertreff for oss på "kanten"=)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter hva jeg har skjønt, torsdag, 3. Juli klokka Rundt 1400 på vippetangen?

Begynner å haste, er tross alt bare 3 dager til, og noen av oss misliker hastige beslutninger sterkt.

Fototreff da. Hvorfr ikke fredagen? Da slutter i tillegg de fleste tidligere på jobb.

Lenke til kommentar
Fototreff da. Hvorfr ikke fredagen? Da slutter i tillegg de fleste tidligere på jobb.

Egentlig ingen grunn, føler bare torsdagen er bedre for meg.

Chokke: Er helt enig med deg, jeg er en av de som hater haste-greier og hvis det er flertall for den 3 som jeg foreslo så er jegm ed for å gjennomføre....men fikk følelse av at det ikke passet for folk og spurte om vote.

Du er trådstarter, det er opp til deg :) . For å si det sånn, nå har jeg mentalt forberedt meg på torsdag denne uka og det skal være en "lett" aktivitet, så om det blir drastisk forandra så tør jeg ikke (snakker ikke om en datoendring fra 3. til 4. her, men mer generell handlingsmønster fra min side).

Lenke til kommentar

Bare nevne at jeg synes det er fint om det ikke blir et super"vanlig" forumtreff. I alle fall håper ikke jeg det, men det er jo bare min mening. Om alle de faste som er på alle forumtreffa ellers kommer og kjenner hverandre og sånn. Satt litt på spissen, men håper jeg får fram poenget. Sier ikke at det skjer eller noe, men...

Skal ikke blande meg inn, egentlig. Bare nevner det fordi jeg har tenkt på det. :)

Og det var ikke rettet mot noen spesielle. ^^

Lenke til kommentar

I don't know.

Jeg ble invitert på grilling hos en venn av en venn av meg (som jeg forøvrig har møtt et par ganger før og sånn) på fredagen. Ikke hver dag man har to valg i mine sko, ikke hver dag man har en happening heller.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...