Gå til innhold

Sommertreff for oss på "kanten"=)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
jeg gir opp....

Neida, nå tar vi oss en tabelett!  :p

Sier som vår kjære Landsmoder: Ja, nå går det så meget bedre!! Eller var det Bondevik?

Lenke til kommentar
Men hallo.. la oss nå i det minste si 4. juli da. Midt i uka ting passer vel ikke best for de fleste? Eller legg ut en vote så vi kan se hvor landet ligger.

Det at 2-3 stkr foreslår en dato kommer vi vel ingen vei med.

Jeg er allerede i noe crappy humør, men for å slå mynten om, denne datoen har stått deg i snart 5 dager og de fleste har greid å få det med seg, hvorfor kommer 4 dager før for å klage?

Det er jo sommerferie og 14:30 er tilpasset en del personers timeplan, og 4. juli er like midt i uken da...

Serriøst Fluesopp, jeg har spsit en burger og du har enda ikke svart ferdig :p

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
Men hallo.. la oss nå i det minste si 4. juli da. Midt i uka ting passer vel ikke best for de fleste? Eller legg ut en vote så vi kan se hvor landet ligger.

Må starte en plass og legge ut en vote først og så vente flere dager før alle har svart om de kan eller ikke....

Jo, vi kommer den vei at de som kan den dagen kommer og de som ikke kan ikke kommer.

Jeg har spurt en god del ganger om dato-forslag og nå satte jeg en...såklart kommer det en haug med det passer ikke så forandrer jeg datoen=)

Det tok tid, mate :!:

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Hmm....det må være dette jeg mener når jeg sier i jobbintervjuene at jeg ikke eier tålmodighet! :p

Datoen har slik jeg føler det stått rimelig lenge, slik at folk flest burde ha sett dette. Men dette er også vanlig med slike ting at alle vil ha det som de ønsker, men det må rett og slett settes en dato. Mange har sagt at dato enn så lenge det er innen 10. juli er likegyldig, 3. juli passer dermed for de fleste, og langt mer enn 2-3 stykker.....hmm...frsutrasjonen om min over en viss person er borte, jeg er glad igjen jo ;D

Lenke til kommentar

Det tok tid, mate :!:

Ja,en vote for litt lenger siden hadde gjort alt mye enklere. :thumbup:

Jeg må da være den første som melder avbud om torsdag 3. står ved lag.

Hmm....det må være dette jeg mener når jeg sier i jobbintervjuene at jeg ikke eier tålmodighet! :p

Datoen har slik jeg føler det stått rimelig lenge, slik at folk flest burde ha sett dette. Men dette er også vanlig med slike ting at alle vil ha det som de ønsker, men det må rett og slett settes en dato. Mange har sagt at dato enn så lenge det er innen 10. juli er likegyldig, 3. juli passer dermed for de fleste, og langt mer enn 2-3 stykker.....hmm...frsutrasjonen om min over en viss person er borte, jeg er glad igjen jo ;D

Altså,at noen slenger ut en dato er ikke i min verden ensbetydende med at det er en offisiell dato. Er fortsatt ikke stated i førsteposten om noe dato enda som vel er ganske normalt vanlig i en trefftråd eller? Ikke kan jeg ved å lese denne tråden få oversikt over at alle som har meldt sin interesse faktisk kan 14:30 på en torsdag? Kan du?

Lenke til kommentar
4. juli passer fint. Trenger bare en dato jeg, kan komme når som helst i teorien, gitt at dette er i Oslo da.

Blir det stående buffet med skåler fylt med vival-tabletter osv. eller? :dribble::D

Ta det før 10 juli så kan jeg sikkert møte opp demnmne gangen.

Kortspill 3. Juli!!!

Alternativt noe uoriginalt som grilling på en øy, med diverse aktiviteter. Siden Fluesopp er arangør/trådstarter har han siste avgjørelse for når det blir.

(Og jeg har sett PM'en din Christian :) , men føler jeg må overstige terskelen alene uten å "lene meg tilbake" på noen, men takk som bød).

Det jeg gruer meg mest til er den store haugen med folk jeg plutselig må forholde meg til, men det osm ikke skader en, gjør en sterkere :) .

Trodde 3. Juli var så godt som fastsatt, jeg?

jeg gir opp....

Neida, nå tar vi oss en tabelett! :p

Sier som vår kjære Landsmoder: Ja, nå går det så meget bedre!! Eller var det Bondevik?

Sånn ca disse, og anfall er vel de som har sagt at uansett dato eller 3. går fint. Hadde man fulgt med, så hadde en jo sett dette, er jo bare 1 side det ble foreslått, men for all del, for min del er alt før 6. juli greit. Men jeg syns det blir litt dumt når folk vil ha dette inn med t-skje....normale treff er på flere 10 talls sider og da kan jeg forstå det du sier, men her er det noe som går igjen over 2-3 sider, og da burde det ikke komme som noe sjokk.

Lenke til kommentar
Men jeg syns det blir litt dumt når folk vil ha dette inn med t-skje

Vi som er vant til å skulle oppnå et et godt og presist resultat,være seg et treff eller

no teknisk. Ja vi liker å være nettopp...presise!

Forresten at noen "slenger" ut en dato er ikke ensbetydende med at den er offisiell...er det?

Dessuten var vel mitt ankepunkt klokkeslettet først og fremst. Ingenting jeg kan lese gjør meg klar over at alle som har meldt sin interesse,som da er nevnt i førsteposten, kan 14:30 på en hverdag. Heller er ikke min oppfatning at alderen på deltagerne her er 14-19? Eller tar jeg feil? Da kunne jeg skjønt at skoleferietid ville tilsi at de fleste kan midt i uka på dagen.

Fluesopp: Altså,om det er enighet og de fleste faktisk kan torsdag den 3. Så trenger du ikke sette opp en vote kun for min skyld da. Jeg får slenge meg med ved neste anledning heller. :thumbup:

Endret av qui-gon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...