Gå til innhold

Sommertreff for oss på "kanten"=)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er kun den første timen som er værst, å bli vant til hverandre. Etterpå oppfører man seg som om man har kjent hverandre i lang stund :p

Uansett, hvis treffet skal kombineres med Free Hugs, blir dere en mindre, for jeg reiser nemlig på ferie samme dag. Tiden begynner å bli knapp også, så hvis det ikke skjer noe innen neste helg, må jeg hvertfall strykes fra lista.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg får angstanfall da...garantert, noe jeg får på treffet også...men jeg må bare klare det...må bare

Kjære Fluesopp, slutt å legge inn bestilling på katastrofe!

Si helller: Treffet blir en suksess, hvor vi alle kommer til å trives å være seg selv i nærheten av alle andre.

Jippi!

:yes:

Lenke til kommentar

Pencil: Dette er noe jeg jobber mye med og jeg vet at jeg egentlig ikke skal si det der til meg selv, men jeg begynner å bli sliten...veldig sliten.

Man skal si til seg selv når man har anfall at "du har kontrollen"....det koster mye å prøve å få det og det er ikke alltid det går.

Jeg prøver å tenke som du sier, men når det på gang på gang slår meg i trynet så blir man oppgitt:S

Lenke til kommentar
Pencil: Dette er noe jeg jobber mye med og jeg vet at jeg egentlig ikke skal si det der til meg selv, men jeg begynner å bli sliten...veldig sliten.

Man skal si til seg selv når man har anfall at "du har kontrollen"....det koster mye å prøve å få det og det er ikke alltid det går.

Jeg prøver å tenke som du sier, men når det på gang på gang slår meg i trynet så blir man oppgitt:S

Men vi har snakket om dette på msn :) VI finner en løsning, det vet du :) Jeg er evig positiv og optimist ;D

Lenke til kommentar

Kortspill 3. Juli!!!

Alternativt noe uoriginalt som grilling på en øy, med diverse aktiviteter. Siden Fluesopp er arangør/trådstarter har han siste avgjørelse for når det blir.

(Og jeg har sett PM'en din Christian :) , men føler jeg må overstige terskelen alene uten å "lene meg tilbake" på noen, men takk som bød).

Det jeg gruer meg mest til er den store haugen med folk jeg plutselig må forholde meg til, men det osm ikke skader en, gjør en sterkere :) .

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Grilling på øy chokke er kanskje uorginalt, men det passer for så og si alle...siden man kan velge selv hva man vil gjøre da...om man vile spille volleyball eller grille en wiener og tømme en liten bjørn( liten øl-flaske )

Jeg kan når folket her kan for å si det enkelt=)

Det er det som er poenget mitt. Selv om det kanskje oppfattes som uoriginalt er det koselig, enkelt, og mer bekymringsfritt.

Lenke til kommentar
Yupp, enig også med du...kaste freesbe :w00t:

eh, hva? :p

Men endre tittel da, slik at folk ser dato osv ;D

Kanskje best med oppmøte kl 15, for siste båt later til å gå 21:20 tilbake til Oslo. Jeg har ikke lyst å bli fanget på øya takk :p

Endret av Christian86
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...