TSP Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Ukedager blir vrient for meg. Har jobb og bor i Vestfold, helger er bedre. Men selvfølgelig, er jo ikke bare meg det skal taes hensyn til, det ville blitt trist Endret 23. juni 2008 av TSP Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Har uansett ikke noe bedre å gjøre, om det ikke tilfeldigvis er den ene uka jeg skal på hytta. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Btw, 5. Juli er det planer om "free hugs" i Oslo! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=970014&hl= - Kan kombineres kanskje? Endret 23. juni 2008 av TSP Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Bare sier ifra om at det er stor sjanse for at jeg backer ut. Edit: Kombinere Free Hugs med folk som er asosiale og har sosial angst? Endret 24. juni 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg får angstanfall da...garantert, noe jeg får på treffet også...men jeg må bare klare det...må bare Lenke til kommentar
Myst Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det er kun den første timen som er værst, å bli vant til hverandre. Etterpå oppfører man seg som om man har kjent hverandre i lang stund Uansett, hvis treffet skal kombineres med Free Hugs, blir dere en mindre, for jeg reiser nemlig på ferie samme dag. Tiden begynner å bli knapp også, så hvis det ikke skjer noe innen neste helg, må jeg hvertfall strykes fra lista. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Mine anfall varer i 4-5 timer til tider, er noen dager som er så heftige at jeg har lyst å ta.................du forstår sikkert Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg får angstanfall da...garantert, noe jeg får på treffet også...men jeg må bare klare det...må bare Kjære Fluesopp, slutt å legge inn bestilling på katastrofe! Si helller: Treffet blir en suksess, hvor vi alle kommer til å trives å være seg selv i nærheten av alle andre. Jippi! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Pencil: Dette er noe jeg jobber mye med og jeg vet at jeg egentlig ikke skal si det der til meg selv, men jeg begynner å bli sliten...veldig sliten. Man skal si til seg selv når man har anfall at "du har kontrollen"....det koster mye å prøve å få det og det er ikke alltid det går. Jeg prøver å tenke som du sier, men når det på gang på gang slår meg i trynet så blir man oppgitt:S Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Pencil: Dette er noe jeg jobber mye med og jeg vet at jeg egentlig ikke skal si det der til meg selv, men jeg begynner å bli sliten...veldig sliten.Man skal si til seg selv når man har anfall at "du har kontrollen"....det koster mye å prøve å få det og det er ikke alltid det går. Jeg prøver å tenke som du sier, men når det på gang på gang slår meg i trynet så blir man oppgitt:S Men vi har snakket om dette på msn VI finner en løsning, det vet du Jeg er evig positiv og optimist ;D Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 DATO, OPPLEGG *come on people* ;D Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Kortspill 3. Juli!!! Alternativt noe uoriginalt som grilling på en øy, med diverse aktiviteter. Siden Fluesopp er arangør/trådstarter har han siste avgjørelse for når det blir. (Og jeg har sett PM'en din Christian , men føler jeg må overstige terskelen alene uten å "lene meg tilbake" på noen, men takk som bød). Det jeg gruer meg mest til er den store haugen med folk jeg plutselig må forholde meg til, men det osm ikke skader en, gjør en sterkere . Endret 24. juni 2008 av chokke Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Tror flere her tjener på å tenke at de andre sannsynligvis har det like ille som en selv. ^^ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Grilling på øy chokke er kanskje uorginalt, men det passer for så og si alle...siden man kan velge selv hva man vil gjøre da...om man vile spille volleyball eller grille en wiener og tømme en liten bjørn( liten øl-flaske ) Jeg kan når folket her kan for å si det enkelt=) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Grilling på øy chokke er kanskje uorginalt, men det passer for så og si alle...siden man kan velge selv hva man vil gjøre da...om man vile spille volleyball eller grille en wiener og tømme en liten bjørn( liten øl-flaske )Jeg kan når folket her kan for å si det enkelt=) Det er det som er poenget mitt. Selv om det kanskje oppfattes som uoriginalt er det koselig, enkelt, og mer bekymringsfritt. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Si 3. juli da, at alle møtes på vippetangen rundt klokken 16-17? og så ta en av båtene ut. Det en vil spise får en ta med selv, samme med drikke? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Yupp, enig også med du...kaste freesbe Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Yupp, enig også med du...kaste freesbe eh, hva? Men endre tittel da, slik at folk ser dato osv ;D Kanskje best med oppmøte kl 15, for siste båt later til å gå 21:20 tilbake til Oslo. Jeg har ikke lyst å bli fanget på øya takk Endret 25. juni 2008 av Christian86 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Kanskje best med oppmøte kl 15, for siste båt later til å gå 21:20 tilbake til Oslo. Jeg har ikke lyst å bli fanget på øya takk Det var ulovlig å overnatte for et par uker siden, og taxibåt er dyrt. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Er dato og tid spikret da? *sosekopper ass* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå