Gå til innhold

Sommertreff for oss på "kanten"=)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
whuuut? Hvem snakket du til nå? :p

Uhum!

Føler for å svare med en god vits, slik jeg ønsker at vi alle har en god skratt etter å ha truffet hverandre.

Det var en gang fire nonner som kom opp til himmelen. Vel framme traff de på St. Peter. St. Peter spurte dem om de hadde syndet, fordi man måtte være ren hvis man skulle komme inn. Den første nonna nølte litt, før hun skamfull innrømte at joda, hun hadde nok syndet. Hun hadde en gang sett på en penis. 'Vel', sa St. Peter, 'da må du nok bort til den brønnen og vaske øynene dine.' Nonna så gjorde, og kunne deretter spasere inn i Himmelriket. 

Så kom turen til nonne nr. 2. Hun måtte innrømme at joda, hun hadde nok også syndet. Hun hadde _tatt_ på en penis hun. 'Velvel', sa St. Peter, 'da må du nok gå bort til brønnen og vaske hendene dine'. Men før nonna kom så langt, ble det vill slosskamp mellom de to siste nonnene. St Peter ville vite hva det var for no tøv dette, og spurte den nonna som egentlig var sist i køen om hva det var for slags tull dette. 

Den siste nonna sa: 'Jeg ville bare få vaske munnen min før hun andre vasker ræva'.

Lenke til kommentar
Jeg er snart 47 år, men tror ellers at gjennomsnittsalderen ligger mellom 18 - 20!?

:)

Jeg trodde du var yngre :dontgetit:

Kan noen definere denne "kanten" for meg? Krav for å være med?

Jeg drikker ikke og satser på at det ikke blir en majoritet folk som blir så fulle at det blir ubehagelig eller et press?

Jeg er ikke spesielt sosial av meg, håper det går greit eventuelt.

Dato jeg ikke kan/ikke sikker er 23. Juli til 1. August.

Lenke til kommentar

Har lest gjennom nå, og jeg må si at dette faktisk virker ganske interessant. Ikke fordi det vanligvis ville appellere så mye til meg, men heller som mange har snakket om her, ”fremmedfrykten”. Selv er jeg også innhaver av en ekstrem sosialangst når det gjelder det å møte masse nye mennesker, uten noen kjente å støtte meg til. Det hadde vært tilfredsstillende å temme frykten noen hakk.

Men, ikke for å virke negativ på noen måte, hvordan har dere tenkt med tanke på aldersforskjellen? Meg bekjent kan det ofte bli litt vanskelig å få samtalen til å flyte mellom en 16 åring og en 50 åring? Det blir kanskje ikke noe problem ...

Selv blir jeg 19. Det vil si, kroppen min blir 19 … Mentalt er jeg alt fra 6 – 36 alt ettersom :) .

Lenke til kommentar

Og meg med kamera ;D

Ikke misforstå, mange av oss har problemer som for andre kan fortone seg som veldig ille, men vi er alle dyktige på empati og forståelse fordi vi kommer fra vanskelige bakgrunner.

Det er ikke noe krav for så vidt, jeg mistenker at "på kanten" fordi sosial angst,ptsd m.m. er ting ikke alle snakker om med hverandre. En setting hvor da en vet andre har problemer og en møter forståelse kan da løse opp en del.

Jeg har ikke en slik ansgt, men jeg har bare godt av å bli enda mer sosial. For min del er det viktig for å styrke selvbildet av andre årsaker.

Og som Fluesopp sier, det legges opp til et så sosialt som mulig opplegg, hvor alle kan møtes i en felles setting hvor en kan trives og utvikles (gad, jeg snakker om en kultur person nå)

Og Jorchi; jeg har en høne å plukke med deg om dødstraff ;D

Endret av Christian86
Lenke til kommentar

Hvor er det dette treffet blir? Jeg blir muligens i Oslo i begynnelsen av juli, så kanskje jeg slenger meg med om alt klaffer.

Jeg drikker ikke og satser på at det ikke blir en majoritet folk som blir så fulle at det blir ubehagelig eller et press?

Jeg er ikke spesielt sosial av meg, håper det går greit eventuelt.

Fint å høre at man kan støte på likesinnede om man møter opp. :)

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor populært det er, men kan jeg foreslå kortspill? Og jeg tenker ikke på poker, men slike spill jeg spiller :p Bondebridge (tror jeg det heter) og et kortspill jeg ikke husker navnet på synes jeg er veldig greit. Kan lære dere :wee:

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...