Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skal oppgradere.

Jeg lurer ikke på hva jeg heller burde hatt for jeg har noen av delene fra før. Så det jeg lurer på er om dette oppsettet vil virke?

Har jeg glemt noe

Noname Case Midi ATX Tower 350W Black OEM , 12962

Asus Mainboard Socket-A KT400ATX Audio LAN 333MHz FSB Retail, A7V8X/LAN/GD

AMD CPU Athlon XP 2000 1.667GHz Socket-A 266MHz FSB Tray "Thoroughbred", AXDA2000DMT3C

Glacial Cooling Fan Socket A/370 All PIII/Celeron AMD Up To XP2700 25dB 0.47 C/W, IGLO 2320

Apacer Memory 512MB PC-333 DDR PC2700 Orginal, 512MB PC-333

-----------------------------------------------

Aopen geforce 4 4200 128mb ddr

30 gb harddisk

Samsung dvd rom

Fujitsu siemens brenner

NB: Delene som står over streken skal jeg bestille fra psdata mens de under har jeg fra før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var jeg deg hadde jeg heller valgt Asus sitt nForce2 hovedkort, A7N8X istedenfor VIAKT400.

Så bør du kjøpe 2x 256mb ram istedenfor 1x 512, da nForce2-kortet har Dual-DDR, som gir litt høyere ytelse. Sats også på PC3200-ram, dette skal de ha på PS-DATA.

Ellers så ser alt greit ut. Det vil fungere helt fint slik som du har satt det opp nå, men mitt alternativ vil gi deg bedre ytelse.

Lenke til kommentar
grunnen til at jeg valgte denne rammen er at jeg skal bestille deler fra psdata og der har de et begrenset utvalg av ram.

Er ellers alt i orden

Prøv å legg hele greia inn på priskalkulatoren. Så bytter du ut kortet med ett med nforce2 og RAMmen med TwinMOS...

OG BYTT TOPIC!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...