lassen166 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hei! eg treng motor til olabilen min! noken som veit kor eg kan finne ein motor? Og kva slags motor som er best? (hestar, type) Takker svar på førehand:P Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Honda GX200 er fin til slikt bruk, ikke billig - men driftsikker og billig i drift. Slipper vel billigst unna med kinesisk kopi, men noen tusenlapper må du regne med. 6 hester om jeg husker rett. Får grei fart med slike i go-karter, så burde gå bra til olabil. Har du ikke en gammel gressklipper du kan ofre da? Lenke til kommentar
lassen166 Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Honda GX200 er fin til slikt bruk, ikke billig - men driftsikker og billig i drift. Slipper vel billigst unna med kinesisk kopi, men noen tusenlapper må du regne med. 6 hester om jeg husker rett. Får grei fart med slike i go-karter, så burde gå bra til olabil. Har du ikke en gammel gressklipper du kan ofre da? Ja får sjå.... nei har ikkje ein gammal grasklipper Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 De har en del motorer på http://www.crash.no Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Gamle crossermotorer funker kanskje? De er ikke særlig tunge og har nok av effekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå