lassen166 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Har lakt ein olabil. Og eg har tenkt å ha motor på den. Og derfor lure eg på om kjededrift eller viftereim er best? Og korleis eg skal gjere det? Takker svar på førehand! Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Lurer på det samme.. Og; - Kan en mopedmotor trekke noe særlig mer enn 150 kg? - Hvordan er det best og fikse drivakslingen, og hvor på den bør jeg koble på motoren? Endret 6. mai 2008 av Nordfonn Lenke til kommentar
daruu Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Tja, vil nok sagt at ett kjede er bedre enn reim i de fleste tilfeller Og tror ikke en mopedmotor liker å dra så tungt som 150kg men Går ann å sveise ett drev på stiv bakaksling, og bruke den vanlige kjededriften Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Bare å dreve lett og trimme med bunndrags oppsett det så skal den orke det, eller bare kjøpe en billig 125 4t motor, crash'n'burn har til 3k Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Stiv bakaksling, hvordan kan denne festes i selve bilen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå