Larsn2k Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Har sedd dette på ps3 sin store, så det jeg lurte på var; er dette bare til for online-spilling eller er det også singelplayer? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det er arcade, survival, ghost battle og 2player også på det ja. Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Men ingen skikkelig storydel som på PSP-versjonen. Litt skuff, men dei må vel få beholde forskjellene sine. Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Er dette helt likt som det som kom ut til PS2 i 2005? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 tror ikke det grafikkmessig i alle fall Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Personlig synes jeg det er det beste arena-slåss-spillet jeg har prøvd. Mye bedre enn det på PSP, har selv både PSP og PSN-versjonen, og foretrekker PSN-versjonen. Hovedgrunnen til at jeg liker dette så godt, er at loadetider er maks 1-2 sekunder loadetid, mellom kamper, pga. hele dritten ligger på HDD.. Har ikke prøvd online-delen selv dog da jeg kjøpte det før den tid, og bare spiller det med venner lokalt, men de som har prøvd det sier at det er det online beat'em up med minst lag, og i er bedre enn Virtua Fighter og DoA til 360, med tanke på lag ihvertfall. Men det har jeg ikke prøvd selv. Uansett er det veldig billig, og om du liker denne type spill, kan du umulig bli misfornøyd med kjøpet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå