Gå til innhold

Hva ville du gjort?-leken

Anbefalte innlegg

Wrapper et håndklede rundt livet og sier jeg står i dusjen til jenta som står i døra, ber hun komme inn å vente mens jeg gjør meg ferdig i dusjen:P

Hva ville du gjort av:

Ei dame liker deg, hun er kjent for å være heit i senga. men du liker også en annen men du vet ikke om hu liker deg. Hvem tar du?

Endret av iKent
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig å si før man står oppi situasjonen, men liker å tro at jeg ville vært sannferdig mot egen moral og valgt hun jeg liker.

Dersom du slapp en fis på en flaske og skrudde igjen korken fordi du skulle være artig med kompisen din. Istedenfor kom bestemoren din over denne flasken og ville bruke den til ølbrygget sitt. Hun åpner flasken og dør av hjerteinfarkt av sjokket som kom fra den grufulle lukten. Hva ville du skrevet på en lapp som en siste hilsen i en konvolutt lagt på graven hennes?

Endret av Johnry
Lenke til kommentar
"Det var ikke med vilje, du åpnet flasken du får ta konsekvens av dine handlinger."

Du er Mac Gyver og du falller ned i fra ett stup på 200 m, hva gjør du? *Kremt binders kremt*

"topvulture" forsatte ikke så...

jeg ville brukt en binders, en avokado og en snorkel (som jeg tilfeldigvis hadde i lomma..) og lagd en (bungee)-strikk, for å dempe fallet.

Du er sammen med mange venner, alle ler og har det gøy og kødder, så forteller du en vits/sier no kødd, og alle slutter å le og det blir helt stille, klein stemning.. hva ville du gjort?

Endret av SpisViskelærOgFåBjubs
Lenke til kommentar

Hadde bare begynt å ledd og skreket HØØØØØØØØØYT og ropt ut JAH HAHAhaaa D SA BRURA OG DET, og danset bort til anlegget og satt på musikk (wohoo crazy)

Du sitter i klasserommet og får et anfall av hosting, og greier å slippe en høy fjert som garantert de andre hører.. Hva gjør du??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...