Potetgullmann1 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 adidas: Knust ølflaska mot hodet hans, for å så bruke det som våpen. mens jeg truer han med flaska til halsen slår jeg han bevisstløs med skrujernet Sebbe: Ville satt over pengene på en anonym konto i sveits, og slettet kontoen pengene var på sammen med alle spor. Hvis du hadde valget mellom å drikke 5 liter sjokomelk på 30 min. og spise 12 gram avføring. hva ville du gjort? (står på liv og død) Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Sjokomelka - bedre å spy av det, enn å spy av avføring. Stikke en agurk opp hellighullet eller en blyant opp den andre veien? Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Agurk i rasset. Hvis du måtte velge for å beholde livet fra syke psykopater: Bli lam fra nesetippen og ned eller ha gjengrodd rasshøl? Endret 26. mai 2008 av Adidas99 Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) oi oi oi! den var litt vrien men ikke værst. Agurk i toern. lett. sikker på at jeg har lagt noen kabler på tykkelse med agurker så burde gå uten at jeg dør. en blyant den andre veien hadde vært pain i vinkel. sier ikke at agurk blir digg men bedre er det.. edit: for sein Gjengrodd rasshøl. er sikker på at det fins andre måter å få ut dritten. Lese til matte og få 4 eller leve livet og få 2? Endret 26. mai 2008 av Potetgullmann1 Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Leve livet og få 2, 100% sikker. Helt sinnsykt lett valg det der. Aldri få muligheten til å nyte følelsen du får av å runke igjen etter at du er vant med det i 20 år, eller å leve uten øyne, lever og 0 tær. Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 hvis jeg fortsatt får liknende følelse ved samleie velger jeg å ikke runke, lett. skulke jobben eller drite i venner? Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Skulke jobben. Leve et "pappa betaler-liv" eller leve som en ekte arbeidskar som jobber seg fortjent til pengene? Lenke til kommentar
Ms-Me Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Pappa betaler liv- lett:D Ville du slått skulderen ut av ledd eller fått kuttet av lilletåen? Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Skulderen ut av ledd så klart, bare å dytte den tilbake. Bli pedofil eller delta i Pain olympics der penis/vagina er innblandet? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Pain olympics. Kutte av ytterste ledd på pekefineren eller hoppe ned 7 meter og lande på asfalt? Lenke til kommentar
Ms-Me Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hoppe, og satse på det beste. Partere et menneske eller spise et menneske? Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Partere, ikke faen om jeg skal SPISE et jævla menneske :S Spise kuken til en død kis eller slikke ren ræva til en ku som nettopp har vært på ramma? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ræva til kua Skulke skolen og være hjemme å spille GTA eller gå på skolen? :| Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 GTA. Du kommer vel neppe på skolen i morgen eller? Ville du ha levd livet med en siamesisk tvilling på ryggen eller hatt ku-føtter? Lenke til kommentar
Ms-Me Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Lol. Ku føtter... Ville du fått benet ditt kjørt over og knust eller 50 menn på 60+ runke på deg å komme? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Tror ikke det Siamesisk tvilling. Da hadde jeg alltid hatt noen å spille med! Kutte av noens hånd eller gjøre en smileyface på vedkomne? (Smileyface; Tvinge noen ned på en fortauskant og få vedkomne til å legge gapet over kanten på fortauskanten, for så å tråkke hardt på bakhodet) Edit: For sen! Jeg ville blitt runket Mitt forrige "Hva ville du gjort?" gjelder ennå Endret 26. mai 2008 av zennox Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Tar nok å kutter av en hånd. Hvis du hadde funnet ut at mora di hadde vært en negermann på 75 år med hvit sminke etc. Hva FAEN hadde du gjort da? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Knyttet balla fast til gulvet på en eller annen måte og satt meg i vinduskanten på loftet med ryggen vendt ut og skutt meg selv i panna. Hva hadde du gjort om du fant ut at du var steril? Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hhahaahaah Evig tårelatter xD Hadde gitt faen Hva ville du gjort hvis du fant mor di og gymlærern din i samme seng? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Begynt å grine. (ARILD HAHAHAHAHHAA) Hva hadde du gjort om du hadde funnet ut at fardin kledde seg i dameklær når det var ingen hjemme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå