Gå til innhold

Hva ville du gjort?-leken

Anbefalte innlegg

Løst situasjonen på en måte som alle tjener på ;)

Du er ute og går en tur i nabolaget, så kommer du over en kanin som hopper rundt med bånd og halsbånd.

prøver å fange den så jeg kan gi den til eieren hvis jeg finner ut hvem det er :p

Du har jobbet med en skoleoppgave i nesten et halvt år og har tatt regelmessige backups. Du har derimot vært dum nok til å beholde nevte backups på samme maskin. Dagen før innlevering dør maskinen. Hele karakteren din i faget er avhenging av denne innleveringa Hva gjør du!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjør det jeg makter og kan for å redde maskina, (setter inn harddisk i en annen maskin etc) om alt feiler må jeg jo rett og slett bare si det som det er til skolen

du er avhenging av å ha hårvoks for å se bra ut før en date. selvfølgelig er du gått tom og skal møte han/henne om 5 min. hva gjør du?

Lenke til kommentar
Løper vel!! :ohmy: Du kødder ikke med hufsa :ermm:

Du sitter veldig godt i pc-stolen, men nærmeste colaflaske er på andre siden av rommet.. Du har en strikk og hyssing. Hva gjør du?

Lager en lasso av materialene og får tak i colaen :new_woot:

Du sitter på do og driter, men du har glemt å låse etter deg, inn kommer det den fineste dama på skolen...hva gjør du?

Lenke til kommentar

Blir vel et flaut "h-hallo?!?", se hvordan hun reagerer på saken :p

Du er alene i et mørkt rom. Veggene er kalde, gulvet er kaldt og du finner ingenting som ligner en dør, en sprekk i vegg/gulv eller et vindu. Hva gjør du?

Endret av edge
Lenke til kommentar

ser ut gjennom sprekken. sparker det jeg makter og har ved sprekken siden det må være det svakeste punktet i konstruksjonen. om ikke det funker tenker jeg at jeg må ha kommet gjennom taket eller gulvet. finkjemmer gulvet etter en luke, etter det hopper jeg og kjenner på taket. til slutt finner jeg en luke. luka er selvfølglig låst. derfor tar jeg ut plumbene i tennene mine. de knuser jeg sammen. denne banker jeg ut så bruker jeg den som en lockpick på luka og kommer meg ut

om det er vindu bare knuser jeg ruta og flykter.

Du blir tatt til fange av fienden under napoleonskrigen. i fengselscellen har du en treseng, ett par bøker om logistikk ett stearinlys og en liten kruttpose som de ikke fant når de kroppsvistierte deg. hva gjør du

Lenke til kommentar

åh beklager. trodde jeg fant sprekk i veggen :p eller vindu ^^ beklager. ville fortsatt gjort det som følger da :) så covra situasjonen. så edge. hva ville du gjort om:

Du blir tatt til fange av fienden under napoleonskrigen. i fengselscellen har du en treseng, ett par bøker om logistikk ett stearinlys og en liten kruttpose som de ikke fant når de kroppsvistierte deg. hva gjør du

Lenke til kommentar

Da antar jeg at det er franskmennene som har fanget meg?

Isåfall ville jeg brukt Jack Sparrows vektstang-metode til å få døra av hengslene, denga vakta med trebiter fra senga mi, skapt avledning med kruttet og stjålet en hest og ridd hjem.

Eventuelt hadde jeg vel blitt tatt igjen og henrettet :(

Du sitter på Norwegians flight fra Oslo til London, da to menn på bakerste rad reiser seg med finlandshetter og hver sin håndgranat, som går fram mot cockpiten som blir låst før de kommer dit. De tar deg som gissel og truer med å sprenge granaten i munnen din.

Du har to valgmuligheter: Vente til de gjør alvor ut av truslene, eller gjøre motstand, prøve å få uskadliggjort dem uten å sprenge flyet. I din umiddelbare nærhet ligger det endel plastkniver, noen to vinflasker og et sølvfat med sukkerbiter.

Hva gjør du?

Endret av edge
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Stikker plastkniver inn i øynene deres og håper at jeg overlever.

Du har akkurat slaktet mattelæreren din som henger i et tau i et klasserommet. Akuratt i det du skal snike deg ut kommer rektoren og ser deg attmed liket med en blodig kniv i hånden. Hva gjør du?

Lenke til kommentar

Dreper rektoren slik at det ikke finnes flere vitner og spurter som en hestejævel hjemover.

Du er på dassen ned i kjellern på skolen og synger til "Britney Spears - Toxic" på en seriøs måte, da kommer en barsk kar i klassen over og ser deg. Hva gjør du/forklarer du?

Lenke til kommentar

Synger med enda mer innlevlese. da bare "kødder" jeg det bort på en måte.

Du er lærer og har med deg en hel 8. klasse på tur til bratislawa. en gjeng terrorister tar deg og hele klassen til fange. de sier at alle får gå hvis de får beholde en unge de kan selge. hva gjør du?

Lenke til kommentar

Gir dem en irriterende unge, og sier til foreldrene at han døde av lepra

Du befinner deg i et romskip, og må så innmari på do, faktisk så mye at du vil tisse på deg selv vært tiendedels sekund. Rommet inneholder en gass som eksploderer i kontakt med urin, du løper mot dassen men sitter fast i en ekstremt klissete utenomjordisk tyggis, hva gjør du?

Lenke til kommentar

heldigvis er jeg fleksibel og har stor penis. dermed greier jeg å drikke urinen uten at den kommer i kontakt med luften (holder meg for nesa så smaker ikke noe heller).

uapetittelig, men ville lett gjort det i livstruende situasjon..

Hvis du fant ut at du kan fly. hva ville du gjort da? (snakker ikke om fly, men fly som i overnaturlig levitasjon)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...