Jagland Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Denne leiken dreier seg om noe som har hendt i livet ditt, det kan være hva som helst, men nesteman skal svare hva han ville ha gjort under den situasjonen, den som svarer skal fortsette videre osv Jeg får starte da, lykke til jeg sitter på bussen og pluttselig setter ei skikkelig tjukk dame seg ved siden av meg selv om det er mange andre ledige siter hva ville du gjort ? 1 Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Sett stygt på henne og flyttet meg lengst mulig unna. - Du er ute og kjører i bilen din, og så farer du utfor autovernet mot en elv. Bilen synker. Ville du ha løsnet ditt eller barnet ditt i pasasjersetets belte først? Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ville løsnet barnet vedisdna sitt først. Du sitter å runker på skolen/jobb, plutselig kommer en kolega/medelev inn og du greier ikke skjule hva du gjør. Hva ville du sagt/gjort? Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Neei. Ikke at jeg har så mye å runke, men.. Spurt om h*n vil joine? Du er alene hjemme og setter en eplebit fast i halsen. Hva ville du gjort? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hosta som en gal! Du er alene hjemme, og ser på en skrekk film på kvelden. Idet det blir ringt på ei dør i filmen, blir det det samme hos deg, hva gjør du? Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Får vel sette på pause og gå og åpne døra. Du sitter på dass og skal i et viktig møte. Det er tomt for dopapir og du har nettopp lagt verdens blauteste kabel. Hva gjør du? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Går sokkeløs resten av dagen. Du får beskjed om at du har bestått teoriprøve klasse B. Hva gjør du? Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Bestiller oppkjøring. I det du skal rygge ut fra en parkeringsplass skraper du borti en annen bil, det er ikke alt for store skader. Hva gjør du? Endret 17. april 2008 av sigurd90 Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Skriver ned navnet mitt og mobilnummeret og legger det under viskeren på bilen jeg har skrapet opp. Du står på videobutikken med dama. Hun vil se en kjempeklissefilm og du vil låne en macho-thriller. Du har bare en femtilapp, nok til en film. Hva gjør du? Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Låner klissefilmen for å garantere deg en runde i senga senere. Du får en pistol mot hodet og må drikke en liter tiss eller spise 300g bærsj. hva gjør du Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Drikker urinen så klart. Det er tross alt bare vann og diverse salter, helt ufarlig bortsett fra at jeg nok ville kastet opp pga. smaken. Bæsjen ville sikkert gjort meg sprekksjuk etter kort tid, om ikke mye verre. Du er på skolen, og får vite at ditt absolutte superidol og -forbilde skal komme på besøk i klassen om 2 minutter. Du merker at du må på do, faktisk så mye at du ikke vil kunne holde deg til vedkommende er gått igjen, men du har ikke livskraft nok til å gå glipp av å møte ham/henne, og du har ikke tid til å gå på do. Så hva gjør du? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Går bort til vinduet og pisser Edit: noen andre finn på en situasjon Endret 18. april 2008 av Zedneek Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Et barn faller om på gaten, bevistløs. Hva ville du gjort for å hjelpe gutten? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Løpt til det, sjekke statusen, ringt 113, ventet. Du har fest, og klarer å knuse den nye 46"LCD skjermen til foreldrene dine, hva gjør du? Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 er dønn ærlig og krysser fingra. Du har mattetentamen på mandag. alle vennene dine drar på hyttetur og du har valget om og bli med på gøyalt fanteri, eller øve til mattetentaen. du må ha 5'er for og komme deg inn på skolen du ønsker. hva gjør du=? Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Jeg har skillz nok til å få 5 på tentamen uansett, så da blir det hyttetur En mann i kneslang skinnjakke stikker hånden innenfor og en halvmeter lang gjenstand synes gjennom jakken. Du ser ikke helt hva det er, men har muligheten til å ta ham ut. Hva gjør du? Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Scanner for utveier, gjør meg klart til å enten løpe eller angripe i selvforsvar. Du er på jobben din på Shell og hjelper en eldre kunde litt mer enn vanlig da det er lite trafikk. Han belønner deg med 500kr i "tips". Sier du noe til Sjefen? Hva gjør du? Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Selvfølgelig driter jeg i sjefen der og da... Du er på en pub alene, plutselig kmmer en homse bort og beføler deg på kuken, hva gjør du? Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Nikka han ned. Dama di puler bestevennen din som er ei jente. Hva ville du gjort? Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Løst situasjonen på en måte som alle tjener på Du er ute og går en tur i nabolaget, så kommer du over en kanin som hopper rundt med bånd og halsbånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå