AvIOn Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hei folkens. Jeg prøver å få streamet xvid/divx fra Windows Vista til Xbox360 ved hjelp av Transcode. Men jeg finner ikke ut hvordan man får det til. Transcode360 (vista beta-versjonen) er innstallert på dataen som har vista ultimate innstallert. Åpner "my movies" på xboxen, men den finner ingen av filmene jeg har delt. Har prøvd å finne noen bra guider der ute, men finner ikke... Noen her som har kunnskap til dette, og kunne hjulpet meg i gang ? Takk på forhånd Mvh Avion Lenke til kommentar
HiZZerN Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Du trenger da virkelig ikke transcode 360 etter oppdateringa som kom i des. er 2 måter å gjøre d på.....du kan enten dele via nettverket (høyreklikke på mappa du har filmene dine i...) og velge share/deling trur du skal klare å ta det derfra... så går du på media tab'en på xboxmenyen og velger movies....hvis du venter littegrann der og nettet ditt er oppe og går så skal du få opp vistamaskinen din der så er det bare å gå inn på mappa du har delt...når du da starter å spelle av en xvid/divx for første gang vil xboxen si ifra at du mangler codec og spørre om den skal laste den ned.... etter det vil det fungere. (Husk bare at hvis du vil ha text på filmene må dem være "brent" inn i avi fila.. vil ikke fungere med ei separat srt fil.... Den andre måten du kan gjøre på er å fyre opp mediaplayer 11 på vistamaskinen og dra en share media der. da kan du kjøre xboxen som en media center extender ....ettersom du sier du har vista ultimate skal du ha media center installert. lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå