IcedInsanity Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Er 186cm høy,middels bygd(viss det har noe å si) hvilken str skal eg ha i leggskinn? M eller L,skal bestille på nett... Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Spørs på typen leggskinn. Nike J guard er små av størrelse, så jeg måtte kjøpe L. Er bena dine tykke? Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Uten å si noe sikkert, så tror jeg du må ha XL pga høyden. Jeg er 175 og har L Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Eg er 34cm rundt ca midt på leggen... Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Bare husk, små leggskinn er bra for offensive spillere. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Jeg synes også tykkelse har en viktig faktor. Se på Nike J Guard, de er kjempetynne, men allikevel utmerket beskyttelse. Jeg spiller midtbane, sentral, så jeg vet hva jeg snakker om ang taklinger etc De er virkelig verdt de 200 kr i frakt, og 50 kr for selve leggskinnene Det spørs også HVOR på leggen du har leggbeskytterne. Hvis du har de langt oppe, bør du kjøpe store. Hvis du har de langt nede, trenger de ikke være så store. Endret 9. april 2008 av Mads7 Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Strengt tatt ikke høyden som har noe å si med tanke på leggskinn, jeg er 193 og bruker L. Selv mener jeg det ikke er så nøye med akkkurat leggskinn, strengt tatt er det en plate som skal beskytte leggen. Gå for de billigste du finenr som passer leggen din (ikke så billige at det går utover sikkerheten) Lenke til kommentar
alfredsn Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hvor spiller du på banen? Jeg personlig _HATER_ leggskinn, noen av dem er så store at man kan putte dem på en hockey keeper. Så jeg har gått til innkjøp av de minste jeg har funnet og stortrives med dem =) Spiller sentralt på midten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå