Erlendz Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Hvilket hovedkort bør jeg velge av disse tre Aopen Mainboard Socket-A VIA KT400 ATX Audio LAN UDMA133 8X AGP USB 2.0 Abit KD7 Hovedkort for Socket A (DDR) VIAKT400, ATA/133, ATX, USB2.0, AGP 8X MSI KT4V Hovedkort for Socket A Retail KT400, ATA/133, ATX, USB2.0, AGP 8X, Lyd Asus Mainboard Socket-A KT400ATX Audio LAN 333MHz FSB Retail Kunne det kanskje vært en ide å tatt aopen kortet i og med at jeg har aopen skjermkort? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Kunne det kanskje vært en ide å tatt aopen kortet i og med at jeg har aopen skjermkort? Skal ikke ha noe å si... Kjøpt heller et nforce2 hovedkort. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 jeg spurte ikke hva jeg heller burde kjøpe, men hvilken av disse tre jeg burde kjøpe. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Oki... da sier jeg ingen av de.. Men for å være ærlig hadde jeg ikke kjøpt Aopen hovedkortet hvertfall, Aopen og hovedkort klinger ikke godt i mine ører. Ville gått for Abit sitt kort fordi jeg har god erfaring med Abit. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Setter en knapp på ABIT. Blir vel egentlig en smakssak. Bra kort alle. Men nForce2 er mye bedre. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Dette er delene: Noname Case Midi ATX Tower 350W Black OEM kabinett Msi KT4V hovedkort Amd Athlon xp2000+ Globalwin cpu vifte socket A(opp til xp2600+) Aopen geforce 4 4200 128 mb ddr.* TwinMOS pc 2700 ddr DIMM 256 mb cl 2,5 30 gb harddisk * Samsung dvd rom * Fujitsu simens cd brenner * Kjøp heller en Thoroughbred XP2100+, den er litt kaldere og mer overklokkingsvennlig hvis du noen gang har lyst til det. Abit KD7 /ok Kjøp Twinmos PC3200 mens du først er i gang, bra og billig koster i underkant av 400kr. Også kanskje du skulle putte litt mer kr inn i et bra kabinett, men det er bare et forslag. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Hvorfor skal du kjøpe et av de 3 ? Alle er ganske nye kort, og du sparer ingenting på og ikke kjøpe nforce2 basert, som faktisk er raskere og bedre! Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 som andre sier KJØP NFORCE2 f.eks asus a7n8x Lenke til kommentar
EchoSierra Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Er ikke fornøyd med vårt MSI KT4V, har hatt mye trøbbel med det. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 Nforce 2 kortene koster da mer en disse Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Hvorfor skal du kjøpe et av de 3 ? Alle er ganske nye kort, og du sparer ingenting på og ikke kjøpe nforce2 basert, som faktisk er raskere og bedre! Vel leste en artikkel på tweak.dk der kom det frem at det faktisk var store svkheter/prob med nforce2 kortene. Lenke til kommentar
LiTe Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Er ganske så fornøyd med MSI generelt jeg. ville i hvertfall ha valgt det fremfor aopen.... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Nforce 2 kortene koster da mer en disse Ja er relativt nytt, men til amd tror eg at nforce2 brikkesettet er et av de bedre. http://www.dinside.no/php/art.php?id=85874 Der kan du lese litt om noen hovedkort som de har testet? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Hvorfor skal du kjøpe et av de 3 ? Alle er ganske nye kort, og du sparer ingenting på og ikke kjøpe nforce2 basert, som faktisk er raskere og bedre! Vel leste en artikkel på tweak.dk der kom det frem at det faktisk var store svkheter/prob med nforce2 kortene. Jaha, du har ikke lyst å forklare litt nærmere ? Eller kanskje gi oss en link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå