Gå til innhold

Hvordan bli sånn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hard trening og et disiplinert kosthold. Les mer treningslære på sider som iform.no og t-nation.com slik at du trener riktig når du først begynner. Jeg mener at de fleste er i stand til å smi seg en slik kropp, bare man legger nok tid i det. Du må forresten huske på at fyren er innoljet og er deffet, så ikke en gang han ser slik ut til alle døgnets tider.

Vekt, alder og høyde og treningsbakgrunn?

Endret av contaminated
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Realistisk sett bør du regne år med styrketrening, og minst en skikkelig deff.

F.eks. start med å slank bort så mye fett som mulig.

Tren styrke som en tulling i 3-4-5 år, ny deff.

Så er du der ;)

Må ikke starte med å slanke deg! Start med å tren styrke. Bra med litt fett, det blir næring til musklene!

Lenke til kommentar

Spise mye, og da mener jeg mye, samt mye proteiner, sunt fett, karbohydrater og kjøre en clean bulk (ikke usun mat) i noen år og når du ser at du har nok masse så deffer du.

Men det er ikke sikkert at du blir som han en gang, siden genene har med muskelens form å gjøre. Alle har ikke så "firkantete" bryster, de fleste har mer runde og de fleste har heller ikke så runde skuldere. De fleste har heller ikke så symertriske magemuskler heller. Men du kan helt klart klare å bli like stor.

Lenke til kommentar
Må ikke starte med å slanke deg! Start med å tren styrke. Bra med litt fett, det blir næring til musklene!

Kommer helt ann på hvor feit man er til å starte med. ;)

Så egentlig har vi begge rett.

Problemet er at hvis du har veldig mye overskuddsfett vil du trolig måtte ligge alt for lenge i deff for å få det bort på en omgang. F:eks. for min egen del gikk jeg ned 35kg, trolig enda mer i ren fettvekt. Og selv da kan jeg ikke si jeg var spessielt definert.

Endret av Elgvenn2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...