IcedInsanity Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Fy dæven... Dette må være AKURATT slik eg kunne tenke meg å se ut...Hva skal til??? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Hard trening og et disiplinert kosthold. Les mer treningslære på sider som iform.no og t-nation.com slik at du trener riktig når du først begynner. Jeg mener at de fleste er i stand til å smi seg en slik kropp, bare man legger nok tid i det. Du må forresten huske på at fyren er innoljet og er deffet, så ikke en gang han ser slik ut til alle døgnets tider. Vekt, alder og høyde og treningsbakgrunn? Endret 8. april 2008 av contaminated Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Er 23 år,veier ca 90 kg og er 1,86cm høy. Eneste treningen eg har gjort var da eg var i militæret,i 03/04,etter det har det bare vært fotball hver Lørdag og noen turer i skauen i ny og ne Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Realistisk sett bør du regne år med styrketrening, og minst en skikkelig deff. F.eks. start med å slank bort så mye fett som mulig. Tren styrke som en tulling i 3-4-5 år, ny deff. Så er du der Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ville vel heller satset på styrketrening i begynnelsen, da størrelse ofte henger sammen med styrke (med mindre man består av rent fett). Større styrke = større vekter = større muskler! Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Realistisk sett bør du regne år med styrketrening, og minst en skikkelig deff.F.eks. start med å slank bort så mye fett som mulig. Tren styrke som en tulling i 3-4-5 år, ny deff. Så er du der Må ikke starte med å slanke deg! Start med å tren styrke. Bra med litt fett, det blir næring til musklene! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Spise mye, og da mener jeg mye, samt mye proteiner, sunt fett, karbohydrater og kjøre en clean bulk (ikke usun mat) i noen år og når du ser at du har nok masse så deffer du. Men det er ikke sikkert at du blir som han en gang, siden genene har med muskelens form å gjøre. Alle har ikke så "firkantete" bryster, de fleste har mer runde og de fleste har heller ikke så runde skuldere. De fleste har heller ikke så symertriske magemuskler heller. Men du kan helt klart klare å bli like stor. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Må ikke starte med å slanke deg! Start med å tren styrke. Bra med litt fett, det blir næring til musklene! Kommer helt ann på hvor feit man er til å starte med. Så egentlig har vi begge rett. Problemet er at hvis du har veldig mye overskuddsfett vil du trolig måtte ligge alt for lenge i deff for å få det bort på en omgang. F:eks. for min egen del gikk jeg ned 35kg, trolig enda mer i ren fettvekt. Og selv da kan jeg ikke si jeg var spessielt definert. Endret 18. april 2008 av Elgvenn2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå