Preple Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Da jeg skulle inn på pc`n i formiddag startet jeg den som vanlig, oppstart gikk akkurat som før, men etter "velkommen" skjermbildet kommer det bare svart skjerm og et vindu med mine dokumenter!!!! Hvor er skrivebordet og oppgavelinjen???? kan starte alle programmer fra oppgavebehandling, men uansett kommer ikke verken skrivebordet eller oppgavelinjen opp!!!! Hva pokker gjør jeg nå??? Kjører vista som dere kanskje skjønner..... Trenger seriøst hjelp!!!! Endret 8. april 2008 av Preple Lenke til kommentar
Traxor Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Da jeg skulle inn på pc`n i formiddag startet jeg den som vanlig, oppstart gikk akkurat som før, men etter "velkommen" skjermbildet kommer det bare svart skjerm og et vindu med mine dokumenter!!!! Hvor er skrivebordet og oppgavelinjen???? kan starte alle programmer fra oppgavebehandling, men uansett kommer ikke verken skrivebordet eller oppgavelinjen opp!!!! Hva pokker gjør jeg nå??? Kjører vista som dere kanskje skjønner..... Trenger seriøst hjelp!!!! det er helt sikkert exploere.exe fila som har hengt seg litt.. gjør oppgavebehandling, gå på ny oppgave og finn frem exploer.exe fila inne i windows mappa.. linken/snarveienn for den på xp er C:\WINDOWS\explorer.exe explorer er den .exe fila som drar igang start linja og ikoner på skrivebort^^ Lenke til kommentar
Preple Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Da jeg skulle inn på pc`n i formiddag startet jeg den som vanlig, oppstart gikk akkurat som før, men etter "velkommen" skjermbildet kommer det bare svart skjerm og et vindu med mine dokumenter!!!! Hvor er skrivebordet og oppgavelinjen???? kan starte alle programmer fra oppgavebehandling, men uansett kommer ikke verken skrivebordet eller oppgavelinjen opp!!!! Hva pokker gjør jeg nå??? Kjører vista som dere kanskje skjønner..... Trenger seriøst hjelp!!!! det er helt sikkert exploere.exe fila som har hengt seg litt.. gjør oppgavebehandling, gå på ny oppgave og finn frem exploer.exe fila inne i windows mappa.. linken/snarveienn for den på xp er C:\WINDOWS\explorer.exe explorer er den .exe fila som drar igang start linja og ikoner på skrivebort^^ Måtte Gud velsigne deg Traxor , har alldri vært så glad for å se oppgavelinja mi i hele mitt liv!!! takk diskusjon.no, takk thepiratebay, takk Traxor, yeah baby yeah!! Endret 8. april 2008 av Preple 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå