Eltviken Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hei Har tenkt på å kjøpe meg speilreflekskamera for første gang, men har ikke funnet noe som falt i smak. Kameraet skal brukest til amatørfotografering og trenger ikke å vere dyrere enn 4500 max. Kan noen hjelpe meg? Mvh Riffe Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Alt under 4500 kroner kan brukes til amatørfotografering. Ta deg en tur i butikken og se hva de har. Olympus E-420, Olympus E-410, Nikon D40, Nikon D40x, Canon 350D, Canon 400D, Samsung GX-1L, Sony A200. Alle sammen er amatørkameraer til under 4500 kr. Så spørsmålet blir egentlig hva du skal bruke kameraet til, for alle disse kameraene har sine styrker og sine svakheter, slik som f.eks. at Canon 400D er et bedre action-kamera enn Nikon D40 pga litt bedre AF-modul. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Veldig godt tilbud nå: Canon EOS 350D m/kitobjektiv til 2999,- Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Skal bruke den til vanlig fotografering egentlig ,endel panorering og heliuett bilder noke som sikkert alle kamera er gode til. Bilder av fotballkamper og muligens andre typer. Er ikke så veldig erfaren med fotografering, men synst det er veldig kjekt og derfor tenkte jeg å kansje kjøpe et speilreflekskamera. Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Hadde mer i tankene et nytt kamera også må jeg nesten få med. Fint tilbud du hadde der Crazysteps Lenke til kommentar
sulfur Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Jeg er også nybegynner og har kjøpt mitt første dslr. Mitt valg falt på Canon 400D, noe som jeg så langt er meget fornøyd med. Kan også nevne at jeg kjøpte et brukt kamera og har ikke angret på det....enda. Endret 9. april 2008 av sulfur Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Hadde mer i tankene et nytt kamera også må jeg nesten få med. Fint tilbud du hadde der Crazysteps For orden skyld, dette ér et nytt kamera om enn ikke den nyeste modellen i serien - som nå heter 450d, men likefullt et 100% kapabelt kamera. Må vel være "best value for money" som per i dag dette, på samme måte som 30d tilbudet deres var det en ukes tid for litt siden. Endret 9. april 2008 av ragamuffin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå