jonasu Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Jeg har brukt denne populære torrentsida i det siste, men har siden i går hatt problemer med å få svar fra den. Ingenting skjer når jeg prøver å åpne sida i nettleseren. Jeg får heller ingen svar fra sida når jeg prøver og pinge i CMD. - Jeg har pratet med venner som sier at de kommer inn på denne sida uten problemer. - Alle andre sider virker som de skal hos meg. - Jeg bruker telenor ADSL. Noen som har en anelse om hva problemet kan være? Jeg oppdaterte siden med jevne mellomrom i går for å sjekke evt. nye torrentfiler. Kan det være grunn til at jeg ikke kommer inn? På forhånd takk. Endret 8. april 2008 av jonasu Lenke til kommentar
Traxor Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg har brukt denne populære torrentsida i det siste, men har siden i går hatt problemer med å få svar fra den. Ingenting skjer når jeg prøver å åpne sida i nettleseren. Jeg får heller ingen svar fra sida når jeg prøver og pinge i CMD. - Jeg har pratet med venner som sier at de kommer inn på denne sida uten problemer. - Alle andre sider virker som de skal hos meg. - Jeg bruker telenor ADSL. Noen som har en anelse om hva problemet kan være? Jeg oppdaterte siden med jevne mellomrom i går for å sjekke evt. nye torrentfiler. Kan det være grunn til at jeg ikke kommer inn? På forhånd takk. prøv og slå av windows brannmur om den står på.. den er rimelig irriterende sånn til tider. Lenke til kommentar
jonasu Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Virka ikke det heller :/ Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Om dette er en privat-tracker kan det være IP'en din er sperret pga. dårlig seed... Lenke til kommentar
jonasu Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Om dette er en privat-tracker kan det være IP'en din er sperret pga. dårlig seed... Tja, IP'en kan være sperret ja.. Men ikke pga. dårlig seed. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 enkleste måte for og finne ut hvem du skal klage til er og gjøre en traceroute. start cmd skrive: tracert www.p2ptracker.net da vil du få opp alle hoppa som svarer frem til server. stopper den i norge(telenor) så veit du jo feilen. du kan og teste google etter cgi proxy. da får du eks: www.hidemyass.com Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Er problemer med telenor\canal digital mot diverse sider for tiden. Prøv å slå av modem og router i ca 1 min og se om du kommer inn da. Om ikke blir løsningen som nevnt over her å gå via proxy, men da går du ikke lastet ned, bare logget inn. http://www.peders3n.com/ Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 du kan laste ned og via den, da må du først finne "tracker url" så går du på http://www.peders3n.com/ , skrive den inn der, så får du en url, så du skriver tilbake inn i utorrent. NB: ALDRI gi fra deg din torrnetkey til andre ved eks og bruke proxy. Lenke til kommentar
dod2mat Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) . Endret 16. mai 2008 av dod2mat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå