Cuneax Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 "Shine a Light" er en flunkende ny dokumentar om The Rolling Stones av selveste Martin Scorsese. Er filmen kun for fansen eller klarer Scorsese å gjøre den tilgjengelig og underholdende for den gemene hop? Les mer Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 Denne skal jeg i hvert fall få med meg. Liker både Stones og Scorsese. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 Mhm, som du sikkert skjønner, anbefales den Jeg er ikke spesielt fan av konserter, men denne var rimelig bra. Da er det bare å lure på hvordan det ville vært å være der på ordentlig. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Veldig bra film - virkelig en film en bør se på kino! Edit: Savnet et par låter, som for eksempel You Can't always get what you want. Endret 15. april 2008 av Jooakim Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Mhm, som du sikkert skjønner, anbefales den Var den rettet til meg? Leste igjennom anmeldelsen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Ja, den var rettet til deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg