mark Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 hei kjøpte meg en BenQ G2400W for en uke siden, men jeg har et problem med den. når jeg feks skrur av sjermen, og da prøver og skru på igjen får jeg "no signal detected !" for å få bilde igjen må jeg enten restarte eller forandre oppløsning el, jeg har løst dette middlertidigt ved å bruke hotkey til "change display mapping" via ATI Catalyst. Når jeg skrur på pcen får jeg ikke opp bilde før det blå welcome blidet til windows, litt problematisk med tanke på BIOS osv. det er uten tvil noe som ikke fungere her. har også pøvd med en gammel crt, en pj (BenQ 8720) og min gammle lcd nec nx1760, her fungere det. har noen et lignedne problem med denne sjermen, eller med andre sjermer? har følgende: BenQ G2400W (dvi-dvi) amd opteron 185 asus a8n-sli premium ati x850 Lenke til kommentar
klure Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 hei kjøpte meg en BenQ G2400W for en uke siden, men jeg har et problem med den. når jeg feks skrur av sjermen, og da prøver og skru på igjen får jeg "no signal detected !" for å få bilde igjen må jeg enten restarte eller forandre oppløsning el, jeg har løst dette middlertidigt ved å bruke hotkey til "change display mapping" via ATI Catalyst. Når jeg skrur på pcen får jeg ikke opp bilde før det blå welcome blidet til windows, litt problematisk med tanke på BIOS osv. det er uten tvil noe som ikke fungere her. har også pøvd med en gammel crt, en pj (BenQ 8720) og min gammle lcd nec nx1760, her fungere det. har noen et lignedne problem med denne sjermen, eller med andre sjermer? har følgende: BenQ G2400W (dvi-dvi) amd opteron 185 asus a8n-sli premium ati x850 Har akkurat samme problem som deg med en Shuttle SN25P. Har prøvd med forskjellige skjermkort, men akkurat samme problemet uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå