DE1 Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Heisann! Kan jeg få litt kritikk på dette bildet her? P.s Stort bilde Mvh Dag-Erik Endret 8. april 2008 av DE1 Lenke til kommentar
Cardi Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Var et OK bilde. Ikke noe jeg jeg klarte å få øye til å hvile på, hvis du skjønner. Hvis du ser på det treet i venstre hjørnet så er det noe som ser veldig rart ut, i forhold til hvordan treet ser ut helt nederst. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Generelt sett var dette crappy... Hadde du lagt ut et lite bilde hadde jeg ikke sett det, men det er gråe områder på STORE deler av bildet... Endre "light smoothing".... jeg tror de gråe områdene kommer av at ditt lyseste bilde er for mørkt, men om det andre måter provoserer fram dette vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Gertab Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Hva med og legge ut litt mindre bildefiler enn 7MB? Holder lenge med 3-400kb til visning på web. dessverre alt for mange som ikke skalerer ned bildet først. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Ja, jeg sleit veldig med å skjønne HDR-opplegget. Så dette var et forsøk. Takk for hjelp. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 VELDIG støyete bilde. Lukter Photomatix lang vei Les igjennom de jeg anbefaler her og prøv på nytt. Gjerne med PS, fungerer mye bedre http://flickr.com/photos/audunbakkeandersen/1623320388/ Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Ja.. Sleit litt med photoshop, så da ble det Photomatix Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Ikke noe gale, sliter med ps jeg og... Crazysteps kan det, jeg kan det ikke... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Jeg kan bare basic i photoshop, måå lære meg hdr. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Jeg kan bare basic i photoshop, måå lære meg hdr. Følg linken min, der finner du alt du trenger. Tok meg to-tre forsøk før det begynte å sitte. Ikke alle motiver heller som passer seg for HDR. De fleste nybegynnere (også jeg) begynner med nattbilder etc. De er noe av det vanskeligste man kan prøve seg på. Beste er nok høylys dag, full sol, skarpe skygger, men samtidig mørke omrpder, f.eks en døråpning, en hule etc. Alternativt er innendørs i store rom med veldig lyse vinduer bra. Kirker er en klassiker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå