Syfer Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Noen som vet om personer som chipper Nintendo Wii her i bartebyen ? Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg har personlig chippet flere Wii´konsoller, dog da spørs det helt på hvilken hovedkort-versjon du har. (d2a/d2b/d2c). Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg har personlig chippet flere Wii´konsoller, dog da spørs det helt på hvilken hovedkort-versjon du har. (d2a/d2b/d2c). Hva er forskjellen på de forskjellige hovedkortversjonene? Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg har personlig chippet flere Wii´konsoller, dog da spørs det helt på hvilken hovedkort-versjon du har. (d2a/d2b/d2c). Hva er forskjellen på de forskjellige hovedkortversjonene? d2a/d2b bruker en annen type modchip enn d2c. (og d2a/d2b er endel lettere å lodde på, jeg har ikke kompetanse til å lodde d2c :\ ) Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Veldig stive priser, men en kar på Loddebolt.com modder alle typer Wii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå