Cortinarius rubellus Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Fulgte ikke de klipsene med? for det ser jo ikke vansklig ut å feste den. Da tenker jeg på det jeg ser nederst på siden her.... Utrolig iriterende at du skulle få trøbbel da:( http://www.thermalright.com/new_a_page/pro...ler_u120ex.html Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 På kjøleribben er det ingen feste muligheter.. Alt som skulle følge med fulgte med. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 På bildene jeg henviste til så ser jo man hvor det skal festes....eller er jeg på jordet nå. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Det stod sånn i bruksanvisningen og men det funket ikke med den vifte typen jeg har. https://prisguiden.no/product.php?produc...amp;view=images Lenke til kommentar
Brian Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Funket ikke på hvilken måte? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Aaaaa, dritt da. Hvis du ikke vil bruke strips...bruk gaffa-teip Blir ihvertfall tett på sidene... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 For det første, det skal se pent ut, det skal sitte godt. Lurer nå på om jeg skal spørre noen om de kan sveise en type brakett for meg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er ikke det lettere å kjøpe vifte som passer da? enn å sveise en brakett. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Når man ikke har penger og alle 120 viftene jeg har er av samme type. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Jeg fikk festet vifta med strips nå men den passer ikke på hk-et mitt, jeg har bare to skrue hull ovenfor og nedenfor cpu mens denne krever 2 over og under. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hva med å forklare litt bedre? Du har to skruehull over og under cpuen, mens denne også krever to over og under? Gir ikke noe mening slik jeg leste den. jeg hadde tidligere 9393 socket, og vet hvordan den ser ut, og den kjøleren der skal passe. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Når du har cpu din så har du ett skrue hull over og ett under sant? MEN på kjøleren trengs det to skrue hull over og to under. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 På min gamle 939 rigg så var det fire hull som var plassert diagonalt for hverandre rundt cpuen. De var plassert som en X rundt cpuen, altså et hull litt utenom hvert hjørne av cpu socketen. Jeg skjønner fremdeles ikke hva du skal frem til, men hvis du står rett foran og ser rikitg vei på cpuen, så var det to hull til høre og to hull til venstre for cpu socketen. Nå har jeg ikke noen formening om hva som er over/under i din mening, og det kan hende over/under er en annen plass en jeg ser for meg. Sammen med pu kjøleren skal det følge med masse forskjellige festebraketter som på en eller annen måte skal passe med din socket. Du holder ikke kjøleren 90 grader feil slik at festene ikke stemmer da? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Jeg har snudd å vridd på den. Bildet viser hullene. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Snodig hovedkort du hadde da, jeg hadde i alle fall ikke slik på mitt 939 kort. Har aldri sett et 939 kort med slik festeanordning før. Du får ikke jukset det til på en måte da? Ta et feste og borre hull på midten slik at det passer over hullene for eksempel? Endret 29. april 2008 av Brian_N Lenke til kommentar
grapz Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Kan ikke huske å ha sett en slik festeannordning selv heller, men stemmer faktisk at det er sånn på dette kortet: AnandTech - A8R32-MVP Review Har sett litt rundt på nettet, og ser at noen kjølere kommer med festeannordning for begge typer feste (2 skruer/4 skruer). Tror jeg ville bedt om å få returnere den kjøleren siden den ikke passa, og funnet en som i alle fall hadde rett festeannordning. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Jeg lurer på om jeg skal dra til netshop med hk og kjøler og vise så får jeg nok ny. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg har overklokket en kompis sin pc med samme prosessor til 2,7ghz, stabilt i OCCT for 7 timer. Om det er bra eller ikke vet jeg ikke. Luftkjøling og 1.45vCore. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Utrolig! Relativt erfarne folk her som ikke klarer å se/skjønne at trådstarter har S939 og prøver å feste sin nye Thermalright kjøler med festebrakett for AM2-socket! Har dere alle glemt hvordan S939 ser ut? (ramme med to festeskruer i to hull i hk, med klips for å feste kjøler. Am2 har ramme med 4 skruer/hull i hk). Jeg tviler litt på at det ikke følger med alt av nødvendig festemateriell for alle sockets, men når det er sagt har jo Themalright en del modeller kun for en socket (og at man må kjøpe fester for andre sockets som "ekstrautstyr" der det er mulig). Kan se ut som det utifra manual som Fluesopp linker til. @Trådstarter: Stikk ned til Netshop og få tak i en annen kjøler. Det kan se ut som om din variant kun er for S775 og AM2. Endret 30. april 2008 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå