Sewero Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Hvor mange grader vil CPU ca. være etterpå vis jeg kjøper den? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Nå spør du ikke rett person, siden jeg ikke har brukt luft på dødslenge Men sjekk reviews på nettet så får du en pekepinne ihvertfall, bedre det enn at jeg tipper noe=) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Spørs om jeg har plass. Ifra HK og til døra på kabinettet har jeg 19 cm å gå på. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Bredde : 132 mm Høyde : 160.5 mm Dybde : 63.5 mm Her har du måla så etter det du sier så har du 3cm til overs etter kjølern er på så det skal jo gå fint Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Så da tar jeg bare av det jeg har lagd en firkant rundt på bildet nå jeg skifter? MÅ jeg har ny kjølepasta når jeg bytter? Vis jeg må, vis noen kan linke til en bra kjølepasta. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Akkurat hvilken temperatur du vil få etter bytte av kjøler er umulig å si, det er mange faktorer som spiller inn. Ja, ny kjølepasta er absolutt en fordel når du bytter, og den mest vanlige, arctic silver, holder i lange baner. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Arctic silver 5 er meget bra, har så å si alltid brukt den og den skuffer meg ikke. Du tar bare en liten ert med pasta og bruker noe tynt og smører det tynt utover. Er bedre med lite enn mye når det gjelder kjølepasta. Og ja det er den du har merket som du skal fjerne=) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Da har jeg forstått det ja (har aldri byttet CPU vifte før selv om jeg har mekket pc i flere år :S) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Generelt sett så følger det med bra manual, men får du får du problemer så spør.....bedre det enn å knote=) Lykke til Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Da blir viften bestillt etterpå, hvor lang tid trur dere det tar før jeg får den? Tipper jeg bestiller fra Netshop.no. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Når jeg har bestilt fra netshopp...jeg bestilte en ganng på mandagsmorgenen og hadde den på onsdag=) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Da får jeg den ca. på mandag elns da? Skal hente den i Sandefjord, noen som vet hvor i Sandefjord de holder til? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Da er kjøleren klar til henting, skal hente den på mandag Edit; Hvordan fester jeg 120 vifte på den kjøleren? Følger feste anordning for dette med? Endret 26. april 2008 av Blink-182 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Svarer igjen jeg Alt sånt skal følge med Tror det skal gå ganske glatt, gleder meg til å se hva temps du får...har tenkt litt på denne selv=) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Vis den ikke går under 40 grader nå så griner jeg, da må jeg invistere i vannkjøling etterhvert Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Som regel følger det med festeanordninger til slikt, men hvis ikke er det ikke værre enn å bruke et par strips. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Feste anordningen funker ikke, strips er uaktuelt. Siste gang jeg kjøper kjøler ifra Thermalright. For de som har den her kjøleren og klart å få satt på en vifte med skrue kanal på kan GJERNE kontakte meg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 hva for noe, fungerer ikke festeanordningen for viftene? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Får ikke festa viftene i det hele tatt! Så nå har jeg måtte satt på stock kjøleren ......... Lenke til kommentar
Brian Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Da jeg kjøpte en Thermalright chipsettkjøler vel og merke, så stod det selv i bruksanvisningen av vifta skulle festes med strips. Hvorfor er strips uaktuelt egentlig? Det blir jo nesten ikke synlig, du trer det jo bare gjennom skruhullene på vifta og gjennom kjøleribba og tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå