teknikk Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Har en slik aprilia scooter med direkte innsprøytning. Tror aldri jeg har sett at temperaturmåleren går opp. Samtidig blir den raskt varm og begynner å fuske. Kan det være at termostaten må skiftes? isåfall hvor sitter den? Har dere andre kjente ting som bør sjekkes på denne typen scooter? vært noe tull? Og hvordan kan jeg hvite hvilken type motor jeg har? det var et skifte en eller annen gang? Endret 8. april 2008 av teknikk Lenke til kommentar
teknikk Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg lurer på om jeg ikke har resonert meg frem til at det er bensinpumpa som er defekt. Altså høytrykkspumpa som skal levere rett menge fuel sammen med luftinjektoren. Diagnosen er at den går fint på lavt turtall.. men såfort man trykker til så begynner den å fuske.. da tenker jeg at det må være pumpa, siden den da ikke klarer å levere maks trykk...`? noen som er enig eller uenig i det? Lenke til kommentar
Reppemarkus Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Sjekket tennplugg? Min hadde brent opp :O Endret 5. juni 2008 av Reppemarkus Lenke til kommentar
teknikk Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 jepp, det er ikke tennpluggen. Ei heller luft injektoren, eller sylinder og stempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå