Gå til innhold

Firewire og Ipod

Anbefalte innlegg

Hei

Har en ipod, og firewire kort. Har installert allt av programvare, og fått opp et ikon i høyre hjørne av windows der det står "ipod not connected". Problemet er at når eg kobler til ipoden, så står d fortsatt "ipod not connected", windows finn den ikkje. Kva kan vera problemet?

Firewire kortet har og ein ekstra straumutgang, til eit straumuttak likt det som er på cd-romer. Skal eg kobla til det, kva er det godt for? Kan det ha noko å gjera med at pc-en ikkje finn ipoden?

E-H

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.. Er du sikker på at du har koblet den i firewire og ikke et annet hull? Står logoen til Firewire der, eller?

Firewire kortet har og ein ekstra straumutgang, til eit straumuttak likt det som er på cd-romer. Skal eg kobla til det, kva er det godt for? Kan det ha noko å gjera med at pc-en ikkje finn ipoden?

E-H

Hva mener du med strømutgang?

Lenke til kommentar

hvis det er strømkontakt på firewirekortet så sier det seg jo selv at du må koble strøm i det for at det skal virke. husk at du kan lade ipoden gjennom firewire porten, og det er jo da en fordel at du har en egen strømforsyning til firewire kontrolleren.

<usaklig>

ipod er mye bedre på mac

</usaklig>

Lenke til kommentar
Er du sikker på at du har koblet den i firewire og ikke et annet hull?
Hvor mange andre hull er det som passer til en firewire kabel? Spesielt på et firewire kontrollerkort?? :shrug:

Hør her... Jeg holder på med support over telefon en hel del på jobben, så jeg er nødt til å spørre slike spm. Du aner ikke hva folk er i stand til...

En USB i en firewire-kontakt er en av de lettere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...