lobfredd Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Lissom sånn at om en bare rører musen/tastaturet så begyner det og pipe akkuratt som en vanlig alarm? (ut av høytalerne til pc azzo) Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Tja, microsoft har noe de kaller windows. Gir vel ulike pip og bsod når man rører mus og tastatur.. Kanskje det du er på jakt etter? Ellers kommer jeg ikke på noe. Vil sikkert være mulig å lage noe basert på f.eks at isteden for/i tillegg til at logon vinduet popper opp når man skal logge på (eller beveger mus/tastatur) så spilles også et alarm lydklipp. Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Tja, microsoft har noe de kaller windows.Gir vel ulike pip og bsod når man rører mus og tastatur.. Kanskje det du er på jakt etter? Ellers kommer jeg ikke på noe. Vil sikkert være mulig å lage noe basert på f.eks at isteden for/i tillegg til at logon vinduet popper opp når man skal logge på (eller beveger mus/tastatur) så spilles også et alarm lydklipp. Lissom får og slå på når man er på LAN for at om folk prøver og stjele så begynner det og bråke noe inni H... når de tar må musen\tastaturet! Finnes det ett slikt prog.? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Kan vel bare aktivere passord i windows? må jo logge av da...men andre må ha brukernavn og passord for å starte opp igjen Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Kan vel bare aktivere passord i windows?må jo logge av da...men andre må ha brukernavn og passord for å starte opp igjen Mener lizzom om de prøver og stjele musa eller noe da bil det bråke som faen om de tar på den! finnes det noe? Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 det du tenker på at noe alla det som powerbook(mac) bruker på sine maskiner? Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Tja, microsoft har noe de kaller windows.Gir vel ulike pip og bsod når man rører mus og tastatur.. Kanskje det du er på jakt etter? Ellers kommer jeg ikke på noe. Vil sikkert være mulig å lage noe basert på f.eks at isteden for/i tillegg til at logon vinduet popper opp når man skal logge på (eller beveger mus/tastatur) så spilles også et alarm lydklipp. Lissom får og slå på når man er på LAN for at om folk prøver og stjele så begynner det og bråke noe inni H... når de tar må musen\tastaturet! Finnes det ett slikt prog.? Det vil jeg ikke anbefale! Du må huske på at en mus har ganske god reaksjonsevne. så om noen plutselig skulle komt borti den når de går forbi så ville vel ikke Admins for lanet blitt noe happy Det lureste er vel bare å ta den lille musa med seg.. veier kansje 100g ? ta den i lomma.. jeg kan også anbefale deg å kjøpe et Billigtastatur som du bruker på lan .. om du har Clas Ohlson eller elkjøp nærved deg så tipper jeg at de har noe til 100 og under. Lykke til Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hvis det er for å få en alarm som hyler når noen stjeler mus eller tastatur så måtte det vel isåfall være å mekke noe selv med en buzzer, noen plugger slik at man får satt det inn i mus og tastatur kabelen samt ett rele og litt ledning. Ser for meg at power inn til tatatur og mus holder ett rele i posisjon slik at alarm ikke hyler. Hvis noen snapper ut tastatur eller mus brytes strømmen, da svitcher releet og ett batteri gir strøm via releet til en buzzer. Mulig det finnes slike dingser på markedet, har aldri sjekket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå