Lawliet Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Som emnetittelen sier, så ser jeg etter en ny mtb sykkel i 8K klassen. Noen anbefalinger? Har sett litt på denne. Er det noe å satse på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Skal ha meg en ny sykkel, og er på utkikk etter noe lignende selv. Hvor i Norge får du tak i den der da? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Skal ha meg en ny sykkel, og er på utkikk etter noe lignende selv. Hvor i Norge får du tak i den der da? Din Sport i Førde. Den finnes vel egentlig overalt der det selges Scott sykkler vil jeg tro. Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Er jo mye bra til 8000kr, men ja absolutt! Scott sin scale serie er generelt veldig bra, spesielt rammene får jo mye skryt. I tillegg til å være lette så har de en veldig god geometri til XC, dette blir vel litt subjektivt men ok.. Viktig altså for det er den som gir liv til sykkeln (; Avid Juicy bremsene er også veldig kurante. Det du skal se etter er først en god ramme, deretter stive og lette hjul og en god demper. Det spiller ingen rolle om det står XT eller Deore på girskifterne. Sykler du aktivt/trening elns btw? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Er jo mye bra til 8000kr, men ja absolutt! Scott sin scale serie er generelt veldig bra, spesielt rammene får jo mye skryt. I tillegg til å være lette så har de en veldig god geometri til XC, dette blir vel litt subjektivt men ok.. Viktig altså for det er den som gir liv til sykkeln (; Avid Juicy bremsene er også veldig kurante. Det du skal se etter er først en god ramme, deretter stive og lette hjul og en god demper. Det spiller ingen rolle om det står XT eller Deore på girskifterne. Takk for svar Sykler du aktivt/trening elns btw? Nei, men jeg sykkler veldig mye. Til skolen, trening, kompiser osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hvordan går det med sykkelkjøpet, Lawliet? Tror det blir en Scott Scale 50 på meg denne uken. (8400,- på XXL Sport) Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Hvordan går det med sykkelkjøpet, Lawliet? Tror det blir en Scott Scale 50 på meg denne uken. (8400,- på XXL Sport) Var akkurat utsolgt, så de måtte bestille inn nytt lass. Ventet i 2 uker nå, men den har ikke komt ennå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå