spiffern Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hei, jeg skal skaffe meg en pretty good gamer pc, men vanskelig å finne noe jeg liker nok til den prisen. Jeg skal i alle fall ha 22" 2ms skjerm, og Antec Nine Hundred kabinett. Kan noen hjelpe meg ? Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Dette er et ganske bra utgangspunkt, du kan konfigurere den alt etter hva du trenger/har lyst på. Lenke til kommentar
Salsa-Shark Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Må si meg litt uenig. http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10309 Her sparer du litt faktisk, men går ikke med 2 skjermkort da (men til den prisen, så blir det vel ikke det heller) Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
spiffern Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 takk:D da har jeg noe å se på har allerede sett på den pc - februar, og er faktisk veldig positiv til den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå