Forumforumforum Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Lol bra gullkorn! Pappas sjark heter Geir. Det heter også onkelen min. haha, jeg ler! Lenke til kommentar
aardwolf Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) hahahahahahahahaha *ler så jeg nesten byner å grine* haha genialt btw den siste båten te fattern heter grevlingen?! :O uhm nei uff jeg vill ikke engang tenke på det... Endret 9. mai 2008 av aardwolf Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Faren til en kammerat av meg har en båt som heter bollemusa:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Min båt heiter Draugen Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Min båt heiter Draugen Tok dodraugen deg bakfra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Tok dodraugen deg bakfra? Det er hemmeleg Lenke til kommentar
WASD Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jolla mi heter fartsfantomet! Morganen (ny i år, 485 ) heter fartsmantomet to Lenke til kommentar
Munty Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hahahaha! Jeg tror jeg dreit! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 En bruker ettersøker forslag til navn til den nye båten sin.Det kommer flere forslag. Deriblandt dette: regelen er dame navn.mange single gutter her på sørlande oppkalder båten etter den første di mhar hat sex med etter di fikk den Svaret lar seg ikke utebli: Mange navnløse båter der? Såklart, hvis de eneste dem har hatt sex med er sexdukker så er jo ikke det så rart at de ikke har navn. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Lol bra gullkorn! Pappas sjark heter Geir. Det heter også onkelen min. Jeg synes det var ondskapsfult bare det å kalle en sjark for Geir. Geir av alle navn!? Onkelen min hadde forøvrig en båt som het Ole Brumm... Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hahahaha! Jeg tror jeg dreit! Shit. chain reaction! Hehehe. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Lol bra gullkorn! Pappas sjark heter Geir. Det heter også onkelen min. Jeg synes det var ondskapsfult bare det å kalle en sjark for Geir. Geir av alle navn!? Onkelen min hadde forøvrig en båt som het Ole Brumm... Forklar deg! Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Lol bra gullkorn! Pappas sjark heter Geir. Det heter også onkelen min. Jeg synes det var ondskapsfult bare det å kalle en sjark for Geir. Geir av alle navn!? Onkelen min hadde forøvrig en båt som het Ole Brumm... Forklar deg! Jeg tror jeg har løst mysteriet! Nei altså der finns jo kozebamser du kan lage høl i og pumpe den opp i rumpen! Ole brummen min har fått gjennom gå Fra denne posten. Endret 3. juli 2008 av Zappy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå