Gå til innhold

Aktiviseringskode utløpt, Nokia N95 8GB

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte for 3 dager siden en Nokia N95 8GB med Spider-man 3 på.

Jeg hadde problemer med å få tatt backup da jeg ikke fikk kontakt mot PC-en, men etter å ha oppgradert software (for det funket) så funket sikkerhetskopiering og synking med mer helt perfekt. Bare det at når jeg oppgraderte så gikk det skeis med Spider-man 3 filmen, slik at den nå har låst seg og sier at "Aktiviseringskoden har utløpt..."

Nå har jeg kranglet med Nokia og butikken i 2 dager, men de bare gjemmer seg bak at jeg ikke tok backup før jeg oppgraderte. Men det var jo ikke mulig!!! Og ikke har de noen annen mulighet å tilby meg heller, annet at butikken vil sende den et sted for å se om de kan gjøre noe. Dette kan ta uker, og det kan koste penger. Så nå sitter jeg her med en ny tlf og med en film jeg ikke får sett. Jeg trodde det her var snakk om en kode i form av en kombinasjon av bokstaver og tall. Noen som har noen tips her???

Når det gjelder sikkerhetskopi generelt så mener jeg selv at dette er noe du gjør for å sikre det du har lagt inn, evt endret på. Jeg trodde ikke man måtte ta backup av "fabrikkinnnstillingene" som telefonen hadde da jeg fikk den.

Dette burde vel Nokia ha håndtert på en bedre måte, eller...?

Noen som har noen synspunkter på dette???

På forhånd takk!!!

Bent

:-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...