Magnus321 Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Når jeg skal joine en server på BF får jeg enten: 1) Feilmeldingen "Data differs from server" 2) Hele spillet avsluttes. Jeg har allerede innstallert v1.3 patch. Håper noen vet hva som er galt. Lenke til kommentar
Magnus321 Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 PS. jeg har ikke Rode to Rome men bare vanlig, sånn hvis det skulle ha noe å si :wink: Lenke til kommentar
zedty Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Hadde samme problemet til jeg fikk retail utgaven :wink: Lenke til kommentar
Magnus321 Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 Hmmm, må jeg kjøpe det igjen da? eller er det noen annen måte å fikse det på? Har fortsatt cd-keyen, men cdn er borte så jeg har lasta det ned å lagt inn. :-? Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Mhm, data differs from server = y00 fuqn craXx0r, go PAY to PLAY! Edit: Men, dette vet han vel alerede siden han lagde ny profil for å spørre om det;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå