EinarEriksen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 HTC Dream skal ifølge rykter lanseres om under en måned. Les mer Lenke til kommentar
haalo Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Gleder meg, er veldig spent på denne plattformen. Lenke til kommentar
HowCome Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Tror dere Android vil erstatte Windows Mobile på HTC telefoner? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Gleder meg også til og teste ut Android Om det vil erstatte WM er vansklig og si ennå men tror det kommer en del telefoner med Android ettervært, så for noen vil det nokk erstatte både WM og Symbian. Bruker Symbian nå, og har hatt lyst til og prøve en telefon med WM neste gang. Men lurer litt på om jeg skal vente på Android nå .. Mulig det blir NEO1973 på meg. Da kan jeg velge selv OS Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Interessant. Har tenkt å kjøpe meg en ny mobil som jeg kan ha med på ferie i år. Skal reise den 20. Juni, så jeg må nok gå til innkjøp snart. Hvis denne mobilen kommer ut 6. mai, kan det nok være at det blir min neste! Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Androidene er canadiske (South Park). Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 zodiiac; Hvis det er snakk om en android-telefon tror jeg nok det tar litt tid før den kommer i butikkene. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Meget interessant telefon. Lenke til kommentar
covah Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Tror dere Android vil erstatte Windows Mobile på HTC telefoner? Nei, jeg tror de kommer til å tilby begge deler. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Lastet ned SDK'en til Android her, og startet å se på mulighetene for å utvilke programvare til den, og de er jo enorme. Selv gleder jeg meg veldig til denne platformen kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg