Gå til innhold

Trening/Kosttilskudd - for å bli høyere?

Anbefalte innlegg

Jeg er 19 år gammel og 171 cm høy. I det siste har jeg surfet gjennom forskjellige nettsteder etter metoder for å vokse seg høyere på. Noen påstår at trening og kosthold kan gjøre deg høyere, andre reklamerer for kosttilskudd som skal stimulere veksthormonene og derav gjøre deg høyere. Begge metodene skal være uavhengige om du er i puberteten. Feks. promoterer mange med at alle har potensiel for mer vekst frem til de er 25. :hmm:

Jeg vil så utrolig gjerne vite om noen har prøvd noe lignende, eller vet om dette funker eller ikke?

Vær så snill å hjelp meg!

:D

Endret av MrJones123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 4 år senere...

Jeg er 14, blir snart 15 år og er 171-172 cm høy. Jeg trenger hjelp til å vokse fortere, bare si meg hva jeg bør spise og trene med for eksempel....

Faren min er 192 eller høyere, tror dere at jeg kommer til å bli høy?

Endret av christer1997
Lenke til kommentar

Jeg er 14, blir snart 15 år og er 171-172 cm høy. Jeg trenger hjelp til å vokse fortere, bare si meg hva jeg bør spise og trene med for eksempel....

Faren min er 192 eller høyere, tror dere at jeg kommer til å bli høy?

Du er 15 år, og du vil vokse av deg selv. Det er ingen mat eller kosttilskudd som kan hjelpe deg med dette. Dette er forøvrig en fire år gammel tråd som ikke er nødvendig å vekke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...