Filosof Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Jeg er 19 år gammel og 171 cm høy. I det siste har jeg surfet gjennom forskjellige nettsteder etter metoder for å vokse seg høyere på. Noen påstår at trening og kosthold kan gjøre deg høyere, andre reklamerer for kosttilskudd som skal stimulere veksthormonene og derav gjøre deg høyere. Begge metodene skal være uavhengige om du er i puberteten. Feks. promoterer mange med at alle har potensiel for mer vekst frem til de er 25. Jeg vil så utrolig gjerne vite om noen har prøvd noe lignende, eller vet om dette funker eller ikke? Vær så snill å hjelp meg! Endret 9. april 2008 av MrJones123 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Skulle gjerne visst om det jeg også, er bare 170 :/ Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=848944&hl= Lenke til kommentar
DeathBound Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Du har vekstplater i knoklene som forsvinner når du er ferdig utvokst. Det er ikke noe du kan gjøre med beinkonstrukturen din, men du kan muligens bli noen cm høyere med større muskler. Lenke til kommentar
christer1997 Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 (endret) Jeg er 14, blir snart 15 år og er 171-172 cm høy. Jeg trenger hjelp til å vokse fortere, bare si meg hva jeg bør spise og trene med for eksempel.... Faren min er 192 eller høyere, tror dere at jeg kommer til å bli høy? Endret 1. juli 2012 av christer1997 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Jeg er 14, blir snart 15 år og er 171-172 cm høy. Jeg trenger hjelp til å vokse fortere, bare si meg hva jeg bør spise og trene med for eksempel.... Faren min er 192 eller høyere, tror dere at jeg kommer til å bli høy? Du er 15 år, og du vil vokse av deg selv. Det er ingen mat eller kosttilskudd som kan hjelpe deg med dette. Dette er forøvrig en fire år gammel tråd som ikke er nødvendig å vekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå