-MK- Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) jeg hadde lyst til å prøve ut Linux en stund og fant derfor ut at en Dualboot med Vista ville være en god løsning for meg. Etterhvert fant jeg ut at jeg ikke orka å bruke linux allikevel, så nå har jeg lyst til å formatere disken jeg har installert linux på tilbake til et format windows gjenkjenner og kan bruke. Hvordan gjør jeg dette? Har prøvd diskbehandling i Windows, men det funker ikke. Noen som vet om noen bra programmer som gjør dette enkelt og greit? vil da gjerne formatere ext3 disken til ntfs. Har btw backup av det jeg trenger, så det er ikke noe problem Endret 8. april 2008 av -MK- Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Partitionmagic (tror jeg det het) funker utmerket til dette. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det er ikke nødvendig å ty til PM (ikke sikkert man har det). Windows bør la deg få lov til å slette partisjonen, så kan du lett opprette en ny. Prøv dette i Diskbehandling. http://www.theeldergeek.com/disk_management.htm Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 aha genialt. Det funket å bare slette den ja. Gikk fort også Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå