Gå til innhold

Tidligere "betabrukere" har ikke samme tilgangsrettigheter.


Anbefalte innlegg

Hei. I dag poppet denne tråden opp i "Mine innlegg". Den hadde fått nye svar, kom ikke inn og tenkte at den var slettet, skjult eller lignende uten at det ble endret i "Mine innlegg". Men når det senere på dagen kom en ny post fant jeg ut at det ikke kunne være tilfelle. Jeg prøvde derfor å gå inn i selve kategorien, noe som heller ikke gitt. Prøvde å gå til sportsforumet, har mulighet til å gå i noen kategorier, men ikke alle. Dette oppsto i dag fordi det har kommet mange nye kategorier.

 

Da hardware.no tidligere ettersøkte "betabrukere" til deres nye design meldte jeg meg på, vi betabrukere fikk tilgang til et eget tilbakemeldingsforum (med underforum).

 

Dette førte og til at jeg og samtlige andre betabrukere ikke hadde tilgang til muligheten for å kommentere på blogginnlegg, men dette ble for under 2 uker siden fikset av Ueland etter at jeg snakket med han.

 

Siden betatiden for lengst er over ber jeg om at jeg får tilbake mine gamle brukerrettigheter og ikke lenger blir regnet som en betabruker. Eller dere kan eventuelt (er jo kult å være betabruker, ey? :p ) fikse rettighetene til betabrukere, men det første alternativet er vel i alle tilfeller det beste å gå for.

 

TSP :)

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ypperlig!

 

Men hva mener du med at vi er vanlige brukere, er det rett det med at vi er tilknyttet annet rettighetssett? For gruppen min har alltid vært "Medlemmer", men jeg vil anta at det som har skjedd her er at de har funnet de aktuelle brukerne og linket et annet "rettighetssett" til dem. Stemmer det?

 

Forøvrig, at du kaller meg en "vanlig bruker" liker jeg ikke, jeg var betatester ffs!!1 :p

Endret av TSP
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...