spillerman Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Racing Evoluzione har fått dårlige kritikker av alle anmeldelsene jeg har sett(Bare 2, Gamespot og VG), untatt gamer. Gamer sier at det er et kjempebra spill, mens gamespot og vg mener det motsatte. Hva er riktig, er det noen som kan linke til noen "positive andmeldelser" av spillet? Begynner å lure på om jeg ikke skal kjøpe det alikevel, er projekt gotham racing bedre? Lenke til kommentar
starfish Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Vel, gamer.no har den grundigste omtalen av spillet og det er de jeg stoler mest på. Ifølge mine kamerater som har det, er Racing Evoluzione det beste bilspillet de noen gang har prøvd. Så det er nok et toppers spill. Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Vel av de jeg har pratet med så er det ikke noe 10er bilspill, mer 8 sier de. At det er bra osv, men mangler mye. Altså det er mye bra i prinsippet men funker ikke helt i praksis. Selv får jeg det til mandagen så vi får se hva jeg syntes da, men forhåpningene har sunket endel. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Det er et bra spill. Men ikke noe WOW opplevelse sånn kjøremessig. Men det er eyecandy så det holder á la DoA3... Anbefaler å kjøpe det, siden det tilbyr noe nytt enkelte bilspill ikke har gjort før (lage egen bil...) Athelas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå