roarkv Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Noen som vet om et BRA avfettingsmiddel og som man får kjøpt? Roar Lenke til kommentar
Zhyl0 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Har hørt Cola funker bra på krom.. TurtleWax har vel noe å rutte med i den kategroien? Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg er utrolig fornøyd med Amazing Roll Off. Fåes på scandicshine.no. Ellers har du noe som heter Prickbort. Spray på, la virke noen min og spyl av. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Amazing Roll Off må være verdens beste! Selv utblandet trenger den inn og tar med seg skitten. Prickbort får jo mye skryt, det samme med Muc Off, men for meg er det kun ARO som gjelder fremover. Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 RS125: Hvilken spraytrigger bruker du med ARO? Selv brukte jeg en foaming megs sprayer som slukte 750ml etter 4 dekk og hjulbrønn Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg bruker den flasken som P21's Wheel Cleaner kom i;) Liker Meg's foaming trigger også. Meget kjekk på dekkvask. Men den er ikke så drøy i bruk akkurat nei Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Avfettingsmiddel? Tenker du i forhold til slanking? Kunne du spesifisere? Ja, i kategorien "Bilpleie, lakk og karosseri" er det absolutt slanking det er snakk om. Har gode erfaringar med AOR her i huset. Lenke til kommentar
roarkv Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Avfettingsmiddel? Tenker du i forhold til slanking? Kunne du spesifisere? hahaha....jeg tror du er på feil forum..... :!: Roar Hvor får man kjøpt Prickbort? Roar Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Norsk Prol, og plasser man får megs produkter. Vet noen har sett det på bensinstasjoner også. Er MAC124 eller noe som er produsent.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Har ikke opplevd noe negativt med Biltema sin avfetting. Lenke til kommentar
kjetilgrindheim Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 eg har prøvd 3 forsjellige typar avfetting: CRC sin (husker ikkje heilt, men eg trur d va d..kosta jaffal 200 spenn for nokre milliliter)- Funker heilt greit, men for dårlig til den prisen BILTEMA- funker fett den, men sprayflaska å greier, billig å go..absolutt å annbefale SHELL asfaltsrens - DEN BESTE EG HAR PRØVD, billigare enn CRC og dyrara enn BILTEMA og betre enn begge to til saman... obs: dette er min meining. GRUNNLAG, brukt på alu. plast og karbon mot smuss, olje fett og bensinrester.......funker bra med dei fleste Lenke til kommentar
FireNacho Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Slenger meg på de ande her og vil anbefale biltema sin. Billig og funker helt greit. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hvilken Biltema-avfetting er best, da? Bio, kald, mikro eller super? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Har alltid brukt den vanlige, altså kald. Om den derimot er best, det vet jeg ikke. Men det fungerer da ... Endret 6. mai 2008 av Zevs. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Den asfalt saken til Shell var sinnsykt effektiv! Men den laget sånn ekkelt tyktflytende graps i vaskevannet og vaskemitten... Men det gjør jo alle de drøye stoffene.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå