Gå til innhold

Tf2 i butikkene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foreløpig får man bare TF2 sammen med Orangebox. Men mener og ha lest at de kommer hver for seg seinere...

 

EDIT:

http://www.gamer.no/artikler/the_orange_box_deles_opp/49716

 

Snart får disse spillerne mulighet til å kjøpe de tre spillene i The Orange Box separat. Individuelle PC-versjoner av disse spillene butikklanseres nemlig 11. april i Europa.
Endret av GF - Krypto
Lenke til kommentar
Herlig!:D 11.april i europa, betyr det samme tid i Norge? :p Vet det er i Europa, men vi er alltid sent ute når det gjelder sånne ting :p

 

 

Vi har det ikke så ille, jeg har bodd ett år i Australia, og der kommer spillene nesten alltid sist i verden, om de kommer i det hele tatt. Dessuten får de bare god ping på servere i sitt eget land, på grunn av at de er så fjernt fra resten av den vestlige verden. Så norge er ikke det verste landet å drive gaming i :p

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

Team fortress kan kjøpes separat på steam ja, men kommer det separat i butikkene også altså?

 

Da må jeg tipse noen kamerater, det er jo et sinnsykt bra spill! :)

 

Greit å kunne kjøpe det separat også, hvis du ikke ønsker orange box, men jeg må bare si at orange box er super og at jeg anbefaler den på det sterkeste! :D

Lenke til kommentar
Har ikke TF2 18 års grense da ? :p

Spille koster ca. 200 Kr på steam, typisk at i butikken koster det en del mer. .-(

 

Tror spillet har 16 års grense, det har hvertfall the orange box (som inneholder spillet).

 

Merkelig hvis de hadde satt 18-års grense på det når det selges separat da... =/

Lenke til kommentar
Bruker butikker å være strenge på aldersgrenser? Jeg er selv 15 og har aldri hatt noen problemer med kjøp av spill. Selv om det har vært 18 års grense.

Det spørs hvem som selger.. man vet aldri om den som selger er streng eller ikke, og da kan man fort drite seg veldig ut.. :p

Lenke til kommentar
tf2 kan da kjøpes separat på Steam?

 

Jo, men ikke alle kan betale via steam.

Er det ikke bare låne kredittkort til foreldre/noen over 18, og betale pengene i cash til vedkommende?

 

men det er ikke ALLE som har venner eller foreldrer som vil gji kredittkorte sitt til hva som helst.

Endret av Nikkopikko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...