Gå til innhold

Mats Molèn - Kreasjonist


Anbefalte innlegg

 

Angående kverulering var det kanskje en smule feil ordvalg, det jeg lurte på var:

-Støtter du hans syn på unuiversets tilblivelse og alder?

-Støtter du hans syn på at menneskene ble "skapt", tenker da spesifikt på Adam og Eva.

-Mener du det er riktig å gå rundt og fortelle at fossilene er sedimenter fra syndefloden?

 

Jeg har sagt det før, og sier det igjen, jeg tror på det som står i bibelen. Resten blir bare teorier. Så hvis du leser postene mine litt nøye så ser du det går igjen, Jeg har overhode ikke kunnskapen til å diskutere i slike saker som dette så jeg velger å svare slik jeg har gjort hele tiden. Derfor har jeg skrevet flere ganger at det ikke er vits å diskutere det med meg/oss fordi vi ikke kan noe om det, og ikke har tatt noe særlig standpunkt til teoriene hans, for alt jeg vet kan alt være feil eller løgn.

Men jeg hadde nå lysten til å være med på et slikt seminar, slik som jeg er med på andre seminarer om verden idag, hvordan verdenspolitikken er osv. Og jeg vet fra erfaring at mange her på forumet har mange bra fakta og standpunkt, (etter som dere selv sier) imot teoriene kreasjonister som Mats Molén har. Så derfor har jeg oppfordret til å gå på seminaret for det kan være interessant. Om det er interessant for deg som person, får være opp til hver enkelt.

 

Jeg tror ikke jeg har sagt meg enig i noe av teoriene, ja jeg sier igjen Teoriene til Mats Molén. Det jeg derimot tror på er det som står i bibelen. Og i bibelen står det ikke at jorda er 6000 år gammel, gjør det vell? For alt vi vet kan jorda ha vært til en god tid før mennesket ble skapt. Det står det ikke noe nøyaktig om i bibelen så da blir det bare Teorier.

 

Håper du fikk det med deg nå Jalla ;)

 

 

Joda, jeg har fått med meg det at du tror på bibelen, det er imidlertid ikke det jeg spør om.

Problemet er at den ikke handler om objektive fakta og slettes ikke inneholder noe som kan brukes til å forstå noe som helst innen vitenskap, og det var på det planet jeg lurte på hva ditt standpunkt var.

Molèn har forresten ikke en eneste teori. Eventyr og vrangforestillinger har han derimot nok av, og da er jeg snill med karakteristikken, hehe :D

 

Du får ha lykke til, men gjør deg selv en tjeneste og ha en sunn skeptisk innstilling til det fyren kommer til å lire av seg ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Angående kverulering var det kanskje en smule feil ordvalg, det jeg lurte på var:

-Støtter du hans syn på unuiversets tilblivelse og alder?

-Støtter du hans syn på at menneskene ble "skapt", tenker da spesifikt på Adam og Eva.

-Mener du det er riktig å gå rundt og fortelle at fossilene er sedimenter fra syndefloden?

 

Jeg har sagt det før, og sier det igjen, jeg tror på det som står i bibelen. Resten blir bare teorier. Så hvis du leser postene mine litt nøye så ser du det går igjen, Jeg har overhode ikke kunnskapen til å diskutere i slike saker som dette så jeg velger å svare slik jeg har gjort hele tiden. Derfor har jeg skrevet flere ganger at det ikke er vits å diskutere det med meg/oss fordi vi ikke kan noe om det, og ikke har tatt noe særlig standpunkt til teoriene hans, for alt jeg vet kan alt være feil eller løgn.

Men jeg hadde nå lysten til å være med på et slikt seminar, slik som jeg er med på andre seminarer om verden idag, hvordan verdenspolitikken er osv. Og jeg vet fra erfaring at mange her på forumet har mange bra fakta og standpunkt, (etter som dere selv sier) imot teoriene kreasjonister som Mats Molén har. Så derfor har jeg oppfordret til å gå på seminaret for det kan være interessant. Om det er interessant for deg som person, får være opp til hver enkelt.

 

Jeg tror ikke jeg har sagt meg enig i noe av teoriene, ja jeg sier igjen Teoriene til Mats Molén. Det jeg derimot tror på er det som står i bibelen. Og i bibelen står det ikke at jorda er 6000 år gammel, gjør det vell? For alt vi vet kan jorda ha vært til en god tid før mennesket ble skapt. Det står det ikke noe nøyaktig om i bibelen så da blir det bare Teorier.

 

Håper du fikk det med deg nå Jalla ;)

 

 

Joda, jeg har fått med meg det at du tror på bibelen, det er imidlertid ikke det jeg spør om.

Problemet er at den ikke handler om objektive fakta og slettes ikke inneholder noe som kan brukes til å forstå noe som helst innen vitenskap, og det var på det planet jeg lurte på hva ditt standpunkt var.

Molèn har forresten ikke en eneste teori. Eventyr og vrangforestillinger har han derimot nok av, og da er jeg snill med karakteristikken, hehe :D

 

Du får ha lykke til, men gjør deg selv en tjeneste og ha en sunn skeptisk innstilling til det fyren kommer til å lire av seg ;)

 

Consider it as done! :) Svelger aldri rå fisk, uten å koken den kraftig ;)

Lenke til kommentar
Vær med på et seminar, da må han jo svare ganske bra for seg om ting dere spør om

Eh, skal dette være en spøk? Fordi han er på et seminar så klarer han å svare for seg?

 

Se heller på denne videoen som noen linker til, der en av verdens mest kjente (og løgnaktige) kreasjonister blir knust av en student:

 

http://youtube.com/watch?v=vtafFssYblA

 

Det er stor forskjell på det. Når en ateist står å roper på oss kristne og skal ha oppmerksomheten fra oss

Hvorfor begynner du å bable om ateisme? Det finnes mange kristne som aksepterere evolusjonsteorien.

 

Vi har noe vi velger å tro på, noe som gir oss det vi trenger for et evig liv. Vi trenger ikke lete etter svar som vi en dag helt sikkert vil få fasiten på :thumbup:

Her viser du jo bare at religion er anti-vitenskapelig...

 

Og ønsketenkning er ikke et gyldig argument for at noe er sant.

 

Et langt og godt liv. Med god helse og hele pakka. Det vil vi få hvis vi tror på det Jesus gjorde for oss, og tror på det som står i bibelen.

Hva med de som tror men som likevel har det jævlig?

Lenke til kommentar
Vær med på et seminar, da må han jo svare ganske bra for seg om ting dere spør om

Eh, skal dette være en spøk? Fordi han er på et seminar så klarer han å svare for seg?

 

Se heller på denne videoen som noen linker til, der en av verdens mest kjente (og løgnaktige) kreasjonister blir knust av en student:

 

http://youtube.com/watch?v=vtafFssYblA

 

Det er stor forskjell på det. Når en ateist står å roper på oss kristne og skal ha oppmerksomheten fra oss

Hvorfor begynner du å bable om ateisme? Det finnes mange kristne som aksepterere evolusjonsteorien.

 

Vi har noe vi velger å tro på, noe som gir oss det vi trenger for et evig liv. Vi trenger ikke lete etter svar som vi en dag helt sikkert vil få fasiten på :thumbup:

Her viser du jo bare at religion er anti-vitenskapelig...

 

Og ønsketenkning er ikke et gyldig argument for at noe er sant.

 

Et langt og godt liv. Med god helse og hele pakka. Det vil vi få hvis vi tror på det Jesus gjorde for oss, og tror på det som står i bibelen.

Hva med de som tror men som likevel har det jævlig?

 

Du kunne ikke tenke litt ut av boksen din og se at det er himmelen jeg hinter til?

Men hvis du vil bare diskutere negativt som vanlig så be my guest!

Endret av OddZen
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hva med de som tror men som likevel har det jævlig?

 

Det er helt umulig, fordi hvis man virkelig er overbevist så kan man ikke ha det jævlig.

 

Den tilstanden kjennetegner derimot de som ikke har funnet sin egen overbevisning.

 

;)

Lenke til kommentar
Jeg har sagt det før, og sier det igjen, jeg tror på det som står i bibelen. Resten blir bare teorier. Så hvis du leser postene mine litt nøye så ser du det går igjen, Jeg har overhode ikke kunnskapen til å diskutere i slike saker som dette så jeg velger å svare slik jeg har gjort hele tiden.

 

Til OddZen: Du kan altså tenke deg å gå på et møte med denne Mats Molen, men du kan altså ikke tenke deg å lære mer em evolusjon og vitenskap? (Der også denne Mats Molen har hentet den vitenskapelige biten i det han preker om..)

 

Da spør jeg: Hvorfor?

 

Hvorfor ønsker du å lære mer om hva denne Mats Molen vil juge til deg om når du, og dette mener jeg på æresord, kan få den sanne versjonen av å lese vitenskap?

 

Er det kun fordi han "støtter" det du tror på?

 

 

Jeg skjønner ikke dette jeg, det er derfor jeg spør. Jeg syntes at det er underlig å se at du faktisk ikke tror på noe av det vi sier, (er det på grunnlag av at vi er ateister som sier det?), men at du tror, ihvertfall tilsynelatende, på denne Mats Molen som jeg og flere med meg faktisk kan bevise er en løgnhals? Du kan faktisk bevise det selv, men da må du sette av noen kvelder og lese litt om vitenskap, evolusjon også videre. Jeg kan ihvertfall garantere deg at du vil syntes vitenskap er langt mer fasinerende enn noen bibel :)

 

 

Hvorfor velger du ignoranse? Hvorfor kan du ingenting om annet enn bibel og guds tro? I dag får de fleste med seg hvordan verden henger sammen ved hjelp av skole og tv og bøker. De fleste kristne jeg kjenner har tro mer eller mindre som hobby, de kjenner til evolusjon og big bang osv og prøver ikke engang å nekte for at det må være sånn til tross for at de "tror" på gud mens du sier at du er totalt blottet for denne viten? Hvor bor du egentlig og hvordan har dine foreldre oppdratt deg lurer jeg på da? Du har jo all den viten du trenger rett foran deg akkurat nå i form av internett og som nevnt tidligere, det er forskjell på å ikke vite og ikke ville vite og jeg tror du "lider" av det siste, du vil ikke vite.... for det rokker ved din tro ?

 

 

Synd, for du vil føle deg fryktelig isolert når du kommer utenfor dine faste "holdepunkt" og møte verden i dag, men det får bli opp til deg. Hvis du virkelig ikke vet mer enn du sier du vet syntes jeg oppriktig og ærlig synd på deg, for du går glipp av så mye fint, vakkert og fasinerende!! Verden er herligere uten religiøse briller, prøv å ta dem av og se selv :D

Lenke til kommentar

Gud trumfer vitenskapen:P

 

Mer seriøst da, hørte på et radioprogram jeg tror Jalla postet. Er ganske skremmende at uavhengige radiostasjoner driver propeganda basert på ignoranse for å så tvil i folk og til slutt få evolusjonslære UT av skolen. I slutten av radioshowet sier han "i don't think it's right for these beliefes (evolusjon) to be taught in the public schools, with my money (skatt)".

 

Noe slikt, det er jo galskap.....

Lenke til kommentar
Jeg har sagt det før, og sier det igjen, jeg tror på det som står i bibelen. Resten blir bare teorier. Så hvis du leser postene mine litt nøye så ser du det går igjen, Jeg har overhode ikke kunnskapen til å diskutere i slike saker som dette så jeg velger å svare slik jeg har gjort hele tiden.

 

Til OddZen: Du kan altså tenke deg å gå på et møte med denne Mats Molen, men du kan altså ikke tenke deg å lære mer em evolusjon og vitenskap? (Der også denne Mats Molen har hentet den vitenskapelige biten i det han preker om..)

 

Da spør jeg: Hvorfor?

 

Hvorfor ønsker du å lære mer om hva denne Mats Molen vil juge til deg om når du, og dette mener jeg på æresord, kan få den sanne versjonen av å lese vitenskap?

 

Er det kun fordi han "støtter" det du tror på?

 

 

Jeg skjønner ikke dette jeg, det er derfor jeg spør. Jeg syntes at det er underlig å se at du faktisk ikke tror på noe av det vi sier, (er det på grunnlag av at vi er ateister som sier det?), men at du tror, ihvertfall tilsynelatende, på denne Mats Molen som jeg og flere med meg faktisk kan bevise er en løgnhals? Du kan faktisk bevise det selv, men da må du sette av noen kvelder og lese litt om vitenskap, evolusjon også videre. Jeg kan ihvertfall garantere deg at du vil syntes vitenskap er langt mer fasinerende enn noen bibel :)

 

 

Hvorfor velger du ignoranse? Hvorfor kan du ingenting om annet enn bibel og guds tro? I dag får de fleste med seg hvordan verden henger sammen ved hjelp av skole og tv og bøker. De fleste kristne jeg kjenner har tro mer eller mindre som hobby, de kjenner til evolusjon og big bang osv og prøver ikke engang å nekte for at det må være sånn til tross for at de "tror" på gud mens du sier at du er totalt blottet for denne viten? Hvor bor du egentlig og hvordan har dine foreldre oppdratt deg lurer jeg på da? Du har jo all den viten du trenger rett foran deg akkurat nå i form av internett og som nevnt tidligere, det er forskjell på å ikke vite og ikke ville vite og jeg tror du "lider" av det siste, du vil ikke vite.... for det rokker ved din tro ?

 

 

Synd, for du vil føle deg fryktelig isolert når du kommer utenfor dine faste "holdepunkt" og møte verden i dag, men det får bli opp til deg. Hvis du virkelig ikke vet mer enn du sier du vet syntes jeg oppriktig og ærlig synd på deg, for du går glipp av så mye fint, vakkert og fasinerende!! Verden er herligere uten religiøse briller, prøv å ta dem av og se selv :D

 

Jeg gidder rett og slett ikke sette meg så godt inn i det fordi, jeg ikke har behov for det eller trenger det. Det er ikke så interessant at jeg gidder å sitte i timevis å lese om det. Thats the truth!

Jeg har sagt før hvorfor jeg går på seminaret, og det kan så være at jeg gidder det og ikke gidder å sitte å lese på Internett, men heller går jeg dit med folk jeg kjenner og har det hyggelig ilag med dem. Jeg føler ikke noe mer behov for å gå dit enn å gå på et seminar om verdens politikk. Men vil prøve noe nytt, ilag med mine venner.

 

Så vil jeg si at uansett hvor mye teorier og slikt han kommer med har det ikke betydning for meg, for jeg trenger ikke det. Og jeg er ikke så interessert i det, til å lese mye om det, på lik linje som jeg ikke er interessert i Balett men drar dit en gang for å se hvordan det er, bare for å ha prøvd det.

 

Og jeg bryr meg ikke om hvor mye dere syntes dette er dumt eller ei, men jeg har bestemt meg for å dra, og da bryr jeg meg ikke i det hele tatt om dere sier jeg bør gå eller ikke, har avtale med noen kamerater om at vi skal dit så da bryter jeg den ikke på grunn av dere.

 

Vel kan dere si at jeg er litt ignorant, ja kanskje jeg er det.. Men hva har det med forholdet mellom meg og gud å gjøre, det er det som teller for meg, ikke hva dere syntes og hva verden syntes. Kanskje litt vanskelig å forstå for ikkekristne, but thats just the way it is.

 

Så la meg kaste et spørsmål tilbake til dere, hva får dere ut av denne "hobbyen" deres? (På lik linje som dere sier at Bibelen og Jesus er en hobby for meg)

Får dere et evig liv? Eller.. Tja, kanskje et evig liv i fortapelsen?

 

Da kommer det igjen til hva vi kristne og ateister ikke fatter med hverandre. På den ene siden har vi dere som sier, hvordan kan dere tro på en bok. Vi har sånne som meg på den andre siden som har fått oppleve guds nåde, oppleve at han er i livene våre. Har frelses visshet og er overbevist om at dette er det rette, og ene og alene som kan gi menneske et liv etter døden som ikke kan sammenlignes med livet på jorden.

 

Vi vil aldri forstå hverandre fullt ut.

 

Derfor velger jeg å bruke mer tid på bibelen enn slike unødvendige og uinteressante ting som dette med evolusjon. Kanskje det er fordi det ikke er noe fasit, slik som jeg tror bibelen er en fasit for et evig liv. Så igjen, prøv å sett dere inn i mitt ståsted, ta bort at dere er så sinnsykt interessert i vitenskap. Og tenk at hvis dere viste, at for at dere skal få et evig liv, et liv som er så sinnssykt mye bedre enn det vi har det når det er max topp i livet vårt.

Hadde dere da gidda å bruke masse tid på opera, når det ikke interesserer dere og i stede for å prøve å få et evig liv? (kall meg gjerne jernevaska, svevende eller andre ting, men jeg er faktisk overbevist om at jesus døde for våre synder, og igjennom han har vi evig liv).

 

Hvis dere ikke klarer å sette dere noen lunde inn i min situasjon, når jeg forklarer det slikt, blir det vanskelig å forstå resten.

Endret av OddZen
Lenke til kommentar
Så la meg kaste et spørsmål tilbake til dere, hva får dere ut av denne "hobbyen" deres? (På lik linje som dere sier at Bibelen og Jesus er en hobby for meg)

Får dere et evig liv? Eller.. Tja, kanskje et evig liv i fortapelsen?

Vi får ikke noe annet enn kunnskap og mulighet til å tenke rasjonelt. Problemet er at det er det beste du kan håpe på også, uansett hvor sterkt du innbiller deg noe annet. Er man død så er man borte, akkurat som man ikke kan fly bare man tenker hardt nok.

 

Den eneste måten vi kan håpe å få et lengre/evig liv på er mer kunnskap om menneskekroppen og aldringsprosesser. Du kan sikkert prøve å vri dette til å høre ut som noe religiøst, men i virkeligheten er det det stikk motsatte. Man må være religiøs for å tro at det for alltid vil være umulig å reversere aldringsprosessene. Vitenskapen har en veldig god historie å vise til når det gjelder å forlenge menneskers liv allerede. Spørsmålet er bare om de finner svarene fort nok til at det hjelper oss som lever i dag.

Endret av Naranek
Lenke til kommentar
Du klarte tydeligvis ikke å sette deg inn i det jeg sa. You failed!

De fleste av oss skjønner hva du sier, og mange av oss, inkludert meg, var kristne selv da vi var yngre. Problemet er at alt er bygget på premisset om at det eksisterer en gud, og at denne guden er ekstremt interessert i å hjelpe akkurat meg, bare jeg slikker rompa hans. Det er ingenting som tyder på at noen av delene stemmer, men om det hadde gjort det tror jeg uansett jeg hadde holdt meg unna. Hadde min virkelig far krevd at jeg skulle tilbe ham bare fordi jeg ikke hadde vært til uten ham hadde jeg stukket hjemmefra med en gang jeg ble gammel nok.

 

Jeg skjønner at du ikke tenker sånn, siden du får et utrolig kick av å tenke på guden din. Det er fordi du i sterkere grad enn de fleste andre er genetisk disponert for å tro på en religion. Det er mulig du kan sette deg inn i vår situasjon (ikke noe kick) hvis du prøver å tilbe Allah på en muslimsk måte. Det blir strengt tatt ikke noe brudd mot "andre guder enn meg"-regelen siden de har samme opphav, men på den andre siden vil du kanskje merke hvordan det meste av grunnen til å tro faller bort.

Lenke til kommentar

Men fatter du ikke at dette blir en never ending story, du vil aldri klare å overbevise meg og jeg deg. Vi har vær vår tro. Så hvorfor hele tiden kverne rundt med samme greia gang på gang uten å bare innse det.

Du trenger ikke svare på dette.

 

Og hva legger du i å være kristen? Hva gjør at du kan si at du var kristen?

Endret av OddZen
Lenke til kommentar
Men fatter du ikke at dette blir en never ending story, du vil aldri klare å overbevise meg og jeg deg. Vi har vær vår tro. Så hvorfor hele tiden kverne rundt med samme greia gang på gang uten å bare innse det.

Du trenger ikke svare på dette.

 

Og hva legger du i å være kristen? Hva gjør at du kan si at du var kristen?

 

Hvorfor antar du å få siste ordet i en diskusjon hvor du har gått vekk fra poenget og forsvarer et ignorant standpunkt med et forhold til Gud?

 

Troen på en lovgivende gud er ikke logisk, og søken etter viten kunne svart mange spørsmål for deg som etter tur gjorde at noen lys gikk opp for deg. Løftet om evig liv er basert på en tro på gud og at bibelen er korrekt, troen på gud kan rasjonaliseres dersom han ikke er lovgivende - men bibelen kan ikke forsvares.

 

En lovgivende gud som den du tror på, har bibelen og en gulrot i enden som himmelen - men hvis du satt deg inn i vitenskapen og/eller andre religioner ville du sett påfallende mange likheter og insett at bibelen både tar feil og/eller har kopiert deler av andre trossamfunn. Dersom slik viten ikke sår tvil i din tro, eller det faktumet at religioner til stadighet forsvarer seg med nye tolkninger av de hellige tekstene - så bruker du ikke "guds gave" - en hjerne med evenen til rasjonell/logisk tankegang.

 

Men jeg snakker for døve ører her, dersom du velger å være ignorant er det din frihet. Og ja, jeg velger å kalle personer med tro på en lovgivende gud ignorant - i motsettning til deister.

Lenke til kommentar
Men fatter du ikke at dette blir en never ending story, du vil aldri klare å overbevise meg og jeg deg. Vi har vær vår tro. Så hvorfor hele tiden kverne rundt med samme greia gang på gang uten å bare innse det.

Du trenger ikke svare på dette.

 

Og hva legger du i å være kristen? Hva gjør at du kan si at du var kristen?

 

Hvorfor engasjerer du deg i diskusjoner når du mener å sitte på sannheten da, kan det være så interessant?

Lenke til kommentar
Derfor velger jeg å bruke mer tid på bibelen enn slike unødvendige og uinteressante ting som dette med evolusjon.

 

Jeg skjønner du synes bibelen er fasinerende, det er jeg forsåvidt enig, det er en fasinerende samling av rare uttalelser, brutalitet, fordommer og rett ut sagt rare ting.

 

 

Å være ignorant er ikke galt i seg selv, jeg er ignorant på mange områder, men det går an å gjøre noe ved det, lese og lære, først da har en grunnlag for å kunne si om dette har relevans eller ikke.

En kan ikke uttale seg på et annet grunnlag enn kunnskap. Det er mitt ståsted.

Den følelsen du har av "nærhet med gud/jesus" eller hva en skal kalle det er det mange andre som har når det gjelder allah, vishnu og andre guder. Enkelte har sogar lignende forhold til fotballag og annet. Det hele kan forklares ut fra sekresjoner i hjernen.

 

Og det er ikke noe som er basert på tro, dette er fakta og uendelig mye mer fasinerende for meg siden det gir meg en forståelse for ditt ståsted fra en helt annen vinkel enn at det er en slags mystisk opplevelse.

Det er ikke ett eneste snev av mystikk, men så lenge det gjør deg happy så er det aldeles tjohoppsann, forskjellen på oss er at jeg forstår hva det kommer av, du tror du har en forståelse av hva det kommer av ;)

Lenke til kommentar

Oddzen:

 

Hvorfor lager du en tråd på en diskusjonsside når du ikke er interessert i å sette deg inn i det motsatte standpunktet i det hele tatt? Du startet en diskusjon om kreasjonisme, men sier etterhvert at du ikke interesserer deg for hverken kreasjonisme eller vitenskapen som viser at kreasjonisme er uten rot i virkeligheten. Jeg skjønner ikke helt hva det er du vil oppnå. Har du innsett at du ikke har kommet med et eneste godt argument? Eller er du frustrert over at vi ikke vil gå på et seminar som blir holdt av en svenske full av vrangforestillinger?

Lenke til kommentar
Men fatter du ikke at dette blir en never ending story, du vil aldri klare å overbevise meg og jeg deg. Vi har vær vår tro. Så hvorfor hele tiden kverne rundt med samme greia gang på gang uten å bare innse det. Du trenger ikke svare på dette.

Du kommer med de samme ulogiske forklaringene på hvorfor du mener gud finnes gang på gang, og dermed ender vi opp med å gi de samme svarene gang på gang. Hvorfor kommer du med dem når du vet hva vi vil svare?

 

Og hva legger du i å være kristen? Hva gjør at du kan si at du var kristen?

Jeg var kristen fordi foreldrene mine hadde innbilt meg at gud de tror på finnes. Jeg trodde på det da, men siden jeg ikke får kicket du får var det ikke noen grunn til å holde på den troen da det etter hvert gikk opp for meg hvor ulogisk hele opplegget er. Hadde jeg fått like sterkt kick som deg tror jeg nok at jeg også hadde unngått informasjon jeg fryktet kunne ta det bort. Sånn sett kan man si at jeg forstår deg. Ulempen er at du ikke kan være enig i det, siden det til en viss grad blir det samme som å være enig i at du tror det du tror for å beholde kicket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...