[email protected] Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Lykke til i MoDo! Tusen takk for det du har gjort for Frisk Tigers! Tusen takk for fantastiske mål! Tusen takk for fantastiske finter! Tusen takk for herlig holdning! Tusen takk MATS Z. AASEN! Måtte du vinne Stanley'n en dag! Norsk hockey vil savne deg! Dere som synes Mats er en fantastisk spiller vil jeg oppforde til å melde seg her, og gi dine hilsner. Frisk fan eller ikke - Mats er et supertalent! Dere som IKKE liker Mats, eller hater Frisk - Finn et annet sted å spre dritt. Endret 8. april 2008 av Maggis Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hvordan har poengstatistikken hans vært i Frisk denne sesongen? Goals / assists på antall kamper? Og, tror du Aasen har muligheter for å bli draftet til NHL engang i fremtiden? Han har vel ikke akkurat høyden/vekta med seg? Er vel ikke over 80kg engang? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Hvordan har poengstatistikken hans vært i Frisk denne sesongen? Goals / assists på antall kamper? Og, tror du Aasen har muligheter for å bli draftet til NHL engang i fremtiden? Han har vel ikke akkurat høyden/vekta med seg? Er vel ikke over 80kg engang? Nå har jeg ikke statistikken hans i hodet, men mener den svært god (tatt i betraktning av at han var skadet en god stund). Ja, jeg tror han har en god mulighet til å bli draftet. Du har rett med hansyn til vekta, men en så teknisk og rask spiller burde ha muligheter i en rekke med noen "tøffinger". Det har virket i Sidney Crosbys tilfelle. Må jobbe med fysikken, og blir mer besluttsom med pucken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå