Vegard_Haug Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Rock Band kommer snart til Xbox 360 i deler av Europa, men Norge må fortsatt vente. Les mer Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hørt på piss, jo. Kun Xbox 360 pøhh Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Hvah! Skal vi PS3-eiere virkelig vente enda lengre? ....eller vent nå litt. Om det koster bortimot 2000 kroner når det kommer til Oljeberget trur jeg pokker meg at jeg bare bestiller det fra Junaiten. Endret 8. april 2008 av GETINTHEVAN Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Got a point there, Djånn. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Fy f***. Jeg ser på dette som en fornærmelse. Vi europeere har jo allerede blitt voldtatt, men nå tar Harmonix pigadø å spytter på oss i nord i tillegg. Makan til makkverk. Hadde jeg vært mer viljesterk hadde jeg boikotta hele spillet. Men jeg vil ha Rock Band! Går jo strengt tatt an å importere fra England, men da blir det vel en god del i frakt ... Dessuten tipper jeg spillet blir så ettertraktet at eksport av spillet ikke blir en mulighet, før etterspørselen er metta i England. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Er jo samme om den kommer til xbox 360 først.. den kommer jo ikke til norge uansett før gud veit når. Så ro ned et par hakk fanboys. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Kjipt... Menne det funker å bestille fra England? Spillet er ikke sonefritt på 360 så vidt jeg vet, men England er i samme sone som oss da eller? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 For dyrt og for sent. Kommer ikke til å kjøpe dette med det første. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) For dyrt og for sent.Kommer ikke til å kjøpe dette med det første. Ju said it. Mulig jeg blir interessert til høst/jul igjen, om prisen om mulig går ned noen hakk. Må si jeg har veldig lyst til å boikotte hele røkleverket med vilje også. Europeiske spillere må snart komme i stemmeskiftet og si fra mot utsettelser og annet piss. Endret 8. april 2008 av Tharos. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Når dette kommer til Europa (UK, Frankrike og Tyskland) kan man kjøpe spillet og bruke det hjemme i Norge. Europeiske land (og Australia) er i PAL-sonen og kan bruke spill om hverandre. For dyrt og for sent? Spillet er fantastisk bra! Faktisk så bra at jeg har kjøpt både spill og en amerikansk Xbox 360 for å spille det, angrer ikke et øyeblikk! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Når dette kommer til Europa (UK, Frankrike og Tyskland) kan man kjøpe spillet og bruke det hjemme i Norge. Europeiske land (og Australia) er i PAL-sonen og kan bruke spill om hverandre. For dyrt og for sent? Spillet er fantastisk bra! Faktisk så bra at jeg har kjøpt både spill og en amerikansk Xbox 360 for å spille det, angrer ikke et øyeblikk! Jeg har ihvertfall mistet en del av interessen, jeg kommer ikke til å kjøpe dette før det koster rundt 1000. Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Var ekstremt tent på detta for en stund tilbake da jeg fremdeles hadde guitar hero i fingra, men nå har jeg glemt hele greia.. Blir vel å plukke opp en gang når det havner under tusenlappen. Lenke til kommentar
Nikkopikko Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg og min bror skal bestille rockband over ebay(billigt). Bestiller så spillet fra England når det kommer dit Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Nå koster Guitar Hero 3, spill og en gitar, rundt 800,- til 900,-. Å tro at man skulle få spill, en gitar, mikrofon og trommer til samme prisen blir i overkant optimistisk. Men kanskje hvis du kjøper det brukt, om et år eller så... Endret 8. april 2008 av thklinge Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 EA slår til igjen. Grattis.. glad ps3 spill er sonfrie og dollar verdien er latterlig lav. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 På VGP.ca koster hele pakken 169.99 kanadiske dollar, noe jeg får til å bli litt over 850 kr. Med frakt er man vel fremdeles under 1000-lappen. Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 På VGP.ca koster hele pakken 169.99 kanadiske dollar, noe jeg får til å bli litt over 850 kr. Med frakt er man vel fremdeles under 1000-lappen. VGP.ca tar 239.99 kanadiske dollar i frakt så blir vel drøye to tusen der også. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 "Shipping is $249.99CAD via DHL which will take 2-3 days for delivery with tracking. So total cost will be $419.99CAD." Så jeg valgte heller Ebay, både for US 360 og Rock Band. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det mest hårreisende er vel likevel at de krever dobbelt betalt for nedlastbart innhold. Den prisen der er nok til at jeg kommer til å kjøpe relativt få sanger. Hvis vi hadde betalt det samme som USA (rett og rimelig) hadde jeg nok endt opp med å kjøpe flere ganger så mange låter. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Vil du kjøpe fra US Store? Lag en ny XBL konto, velg United States som land. Vips, så kan du handle til amerikanske priser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg