Gå til innhold

Oppringt for å ringe tilbake?

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om passende emnetittel, men håper den går gjennom.

I dag så ble jeg oppringt av et telefonselgernummer. Søkte det opp og så at det var en telefonselger. Når jeg tok telefonen så er det ingen som svarer og det er akkurat som det er lagt på, og telefonen min "ringer tilbake" til nummeret. Jeg ville ikke ringe nummeret så jeg la på etter ett "ring". Samtalen ble oppført i utgående samtaler.

Er dette mulig? Å få en telefon til å ringe tilbake av seg selv? I så fall er jo dette toppen av frekkhet. Å få meg til å betale i dyre dommer for å måtte høre på en tulling som vil selge meg noe.

mvh

Doffar

Redigering:

Har hørt at telefonselgere tjener mer jo lengre de snakker med kunden. Kan det være pga dette?

Endret av Doffar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er telefonintervjuere som tjener mere jo lenger de prater med deg, eller jo mere av arbeidsdagen de er i telefonen og intervjuer, jo mere tjener de.

Telefonselgere tjener mere jo mere de selger.

Men kan ikke skjønne hvordan en innkommende telefonsamtale kan få telefonen din til å ringe ut...

Lenke til kommentar

Det kan jeg ikke tro. Men vet at flere sleipe Noen sentraler driver å ringer flere kunder samtidig og dersom en kunde svarer så legger han på hos de andre. Dette for redusere ventetiden for selgerene mellom hver samtale

Så kan hende de la på i det du svarte eller noe... Er grusomt mye med telefonsalg for tiden.

For min del så går det i perioder.... Stille... storm... stille... storm...

Lenke til kommentar

Jeg har iphone og hørte på musikk. Så trykket jeg svar. Så sa jeg hallo og hørte kun at telefonen begynte og ringe. Tok telefonen opp av lommen og så det stod "ringer nr". Og så la jeg på fordi jeg ikke hadde noe ønske om å ringe et ukjent nummer.

Lenke til kommentar
Jeg har iphone og hørte på musikk. Så trykket jeg svar. Så sa jeg hallo og hørte kun at telefonen begynte og ringe. Tok telefonen opp av lommen og så det stod "ringer nr". Og så la jeg på fordi jeg ikke hadde noe ønske om å ringe et ukjent nummer.

Det har jeg og... Og der er det fort gjort å svare på ring tilbake eller noe. Tror ikke det er noe automatisk tilbakering fra dem som ringte deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...